Appartement Eric Vokel Industria Suites

AppartementWeer vandaag24°18°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Eric Vokel Industria Suites voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Eric Vokel Industria Suites in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Een geschikte uitvalbasis

Michel, 21-7-2014

Dit appartement is gelegen net buiten het centrum van Barcelona.

De metro is aan de overkant van het appartement. Het appartementencomplex bestaat uit 6 verdiepingen, met appartementen aan de voor- en achterkant. Je moet even zoeken, maar is niet moeilijk te vinden. De receptie is van 9 tot 6 uur bemand.

Je wordt keurig ontvangen door de receptioniste of je kan zelf inchecken bij de voordeur. Het appartement was ruim opgezet (twee slaapkamers, twee badkamers en woon- en eetkamer met genoeg opbergruimte. Het uitzicht was niet bijzonder (achterkant van het appartement uitkijkend op de andere achterkanten van andere woningen.

Met de metro ben je zo in het centrum of andere delen van Barcelona.

In de omgeving vind je de familia Sagrarda (10 minuten lopen door een leuk straatje met restaurants). De bakker en de supermarkt vind je om de hoek. Dit complex is een goede uitvalbasis voor een tripje Barcelona.

Perfecte locatie om Barcelona te verkennen

Lammers_20, 12-9-2011

Luxe, ruim appartement met stijl ingericht. Ons appartement was voorzien van een heerlijk dakterras. Complex ligt iets buiten het oude centrum, maar is prima te bereiken met metro (halte is aan de overkant) en ligt in een prettige buurt met alle voorzieningen zoals bakker en supermarkt dichtbij.

Ontbijt (inbegrepen bij de prijs) bij de locale bakker was prima, maar voor Nederlandse begrippen wat karig (koffie, croissant en jus d'organge). Wij hebben daarom maar twee keer van deze service gebruik gemaakt.

Minpunt is dat er maar twee handdoeken per persoon waren (1 groot en 1 klein) en dat een paar schone handdoeken niet mogelijk was zonder een complete schoonmaakbeurt aan te vragen. Het is de bedoeling dat je hiervoor de wasmachine (met droger) gebruikt. Dat is natuurlijk prima, maar voor slechts 4 handdoeken wel een beetje zonde van de energie.

Al met al hebben wij een zeer prettig verblijf gehad in dit appartement en kunnen we het van harte aanbevelen.

Zeer slechte service!!

zuiderzon66, 13-5-2011

Het appartement is prima ingericht, netjes, niks mis mee. Inchecken doe je zelf, m.b.v. een creditcardapparaat, want de receptie is slechts een deel van de dag bemand. Gehorig.

Helaas heeft mijn reisgenoot een ernstig ongeluk gehad doordat de glazen douchewand in zijn badkamer in duizenden deeltjes uiteen barstte bij het openen van de (schuif)deur. De douchewand in de andere badkamer liep ook stroef, dus die heb ik de hele vakantie open laten staan tijdens het douchen. Gevolg: reisgenoot geheel onder glas, 24 u ziekenhuis, 3 uur durende operatie aan hand (pees doorgesneden), 4 weken gips en blijvend letsel. De ondersteuning en nazorg van het personeel is ronduit slecht. Het bleef bij het aanbieden van een alternatief appartement en verder niks. Nu we vanuit NL contact proberen op te nemen met een vraag, wordt er niet (daarna zelfs onbeschoft) gereageerd; terwijl het niet onze doelstelling is om een claim of iets dergelijks in te dienen. Appartement prima, maar service allerbelabberdst!

geweldig mooi modern appartement

Daniels, 14-4-2011

Wij zijn hier in november 2009 geweest, in een woord super. Gaan in maart weer! appartement is modern en van alle gemakken voorzien. Wij hadden luxe appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Alles aanwezig van wasmachine, droger tot vaatwasser.Hebben niet echt zelf gekookt, maar dit had makkelijk gekund, keuken is er uitgebreid genoeg voor. Ligging zeer centraal: 5 minuten lopen van sagrada familia, metro station voor de deur.

Echte aanrader dus

Zeer comfortabel en modern appartement

Desiree, 6-5-2010

Dit appartement ligt op 5 minuten wandelen van de Sagrada Familia. Het metrostation Sant Pau/dos de maig (lijn 5) ligt tegenover het appartement, zo bereik je zeer snel het centrum van Barcelona. Het app. is modern en zeer goed uitgerust, prima bedden en voorzien van een compleet ingerichte open keuken met oven/magnetron, 2 halogeen kookplaten, vaatwasser, wasmachine/droger, strijkijzer en plank. Het gebouw heeft 6 verdiepingen met ieder 3 app. en is voorzien van een lift. Als je de lift uitkomt moet je nog wel 1 trapje op of af naar de ingang van je app. Receptie is in het gebouw aanwezig en men is zeer behulpzaam. Er is in de trappenhal een computer aanwezig met gratis internet. Ook het gebruik van de telefoon en internetaansluiting in het app. is gratis. Supermarkt en bakker aan de overkant van de straat en voldoende eetgelegenheden in de buurt (Avenida de Gaudi). Het enige minpuntje is dat het complex wat gehorig is en dat je soms de metro kunt horen op de onderste etages.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eric Vokel Industria Suites in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eric Vokel Industria Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eric Vokel Industria Suites scoort een 7.57 uit 10 op basis van 5 reviews.