Appartement Eixample

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Eixample voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Eixample

• 3Hos24-10-2010

Geen dekens op slechte bedden

Dit appartement geboekt via een touroperator. Ligging perfect, ruimte voldoende. Badkamer gedateerd maar voldoet goed. Keuken en bedden zwaar beroerd. Klachten werden matig verholpen na vele malen bellen. We kozen een appartement ipv hotel omdat we met ons gezin af en toe zelf wilden koken. Bij aankomst troffen we een klein koekepannetje, de bodem van een koekepan, geen kookgerei, 1 kookpan met deksel. Vier van de zes bedden waren voorzien van ouderwetse matrassen met metalen veren erin, die je er doorheen voelde als je er op lag. Volwassenen konden er niet op slapen. Op de kinderbedden lag alleen een lege dekbedhoes, geen dekbed of deken. Leeslamp kapot, digitale decoder tv werkte amper. Drie keer gebeld met de eigenaar, waarop we twee oude dekens kregen en een grote pan. De andere klachten werden niet opgelost. Incheckprocedure omslachtig, bagage opslaan kost 10 euro

Met jonge kinderen

• 8judith04-06-2009

Compleet

Dichtbij metrostation, naar Ramblas 10 min. lopen. Appartement eenvoudig, schoon en compleet ingericht. Vaatwasser, magnetron, bestek, fohn, oven, strijkplank+ijzer, tv+dvd. Nadeel kan zijn dat er geen receptie aanwezig is en dat je bij vragen moet bellen. Rustig en veilige buurt. Na 14.00uur mogelijk om in te checken. Voor die tijd kun je je koffers op het hoofdkantoor kwijt maar dat is elders in de stad. Dat is wat minder. Gereisd met 2 volw + 1 kind (9jr)

Met jonge kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Eixample voor je op een rij gezet:

1 tip over Appartement Eixample

• judith, 04-06-2009

Openbaar vervoer; Barcelona Card is vrij prijzig. Om het geld eruit te halen zou je op 1 dag én veel gebruik moeten maken van het openbaar vervoer én gebruik moeten maken van de kortingscouponnen. Loont dus wel om hier goed naar te kijken want waarschijnlijk ben je met een 10-rittenkaart (door meerdere personen te gebruiken) voordeliger uit.

0 vragen over Appartement Eixample

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte