Hotel Denit Barcelona

5 reviews over Hotel Denit Barcelona in het Nederlands

Fijn hotel!

Nick
18-6-2012

Leuk hotel, erg rustgevend ingericht met mooie kamers en dat op een super ligging in het centrum van Barcelona.

Personeel was overigens erg vriendelijk!

Gereisd met partner in april 2011

Mooi modern hotel op uitstekende locatie vlakbij Placa Catalunya.

Vlakbij metro en trein.

Heel comfortabel breed bed in vrij ruime kamer.

Ontbijt eenvoudig maar correct. Heel vriendelijk onthaal met heel behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in oktober 2011

absolute aanrader!

fia
9-8-2011

Hotel Denitt ligt in een voetgangerssteeg, vlak naast de Plaza Catalunia. Er is geen verkeer, wat het tot een zeer rustige overnachtingsplek in hartje Barcelona maakt. De ontvangst is zeer vriendelijk en men spreekt goed engels. De inrichting is licht (wit en licht hout). Poëtische teksten en illustraties op de muren. Mooi sanitair in witte- en zandsteen kleuren(toilet, wastafels en stortdouche). Bedden zijn voortreffelijk. Uitzicht aan de voorkant op de muur aan de overzijde, of een inspringende nis (zoals in ons geval). Voor ons geen probleem, omdat het ons alleen om de overnachting ging. Ontbijt is uitgebreid. Mogelijkheid om zelf toast te maken. In ons geval deed het koffieapparaat (zelfbediening met cups) het niet goed. Jammer dat dit personeel geen engels spreekt. Schuin aan de overzijde is een bagagedepot, waar men tegen een kleine vergoeding de koffers kan achterlaten.

Gereisd met partner in juli 2011

Super

Paulusma
8-11-2010

Dit is een fijn hotel: stylish, vriendelijk en zeer centraal gelegen. Ruime kamers met hoog gehalte aan moderne designdingetjes. Goed sanitair, alles onder handbereik, prima voorzieningen.

aanbeveling!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Prima hotel op perfecte locatie

Sonja
19-4-2009

De locatie van het hotel is perfect; alles is op loopafstand. Op een steenworp van Placa Catalunya in een autoluw straatje. De shuttlebus van en naar het vliegveld stopt op het plein, dus geen gesleep met bagage. Het vrij nieuwe hotel is modern, alles wat je nodig hebt is er. En het is schoon. De bedden zijn goed. Het ontbijt is karig, maar dat is te verwachten in geen-ontbijt-landen! Ik zou het hotel zeker aanraden!

Gereisd met partner in april 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Denit Barcelona voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Denit Barcelona in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Denit Barcelona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.