Appartement Dailyflats Barcelona Center

Appartement
Appartement Dailyflats Barcelona Center
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Dailyflats Barcelona Center voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastische plek

Mariet van Schijndel,
21-11-2011

Vanuit het appartement hadden we uitzicht op de Sagrada Familia. De metro is vlakbij. Het appartement was spikspinternieuw, heel goed ingericht en heel schoon. Het enige nadeel is dat je de sleutel 10 minuten lopen van het appartement moet gaan afhalen. Personeel is verder heel vriendelijk.

2 reviews over Appartement Dailyflats Barcelona Center in het Nederlands

Fantastische plek

Mariet van Schijndel
21-11-2011

Super locatie, cenraal gelegen

Ruud Willems
4-4-2011

Mooi appartement gelegen op 2 minuten van de Ramblas dus op een super locatie. Het appartement is modern ingericht en van alle gemakken voorzien. De uitrusting in het appartement was goed en het appartement was erg schoon en netjes. Als we nog een keer naar Barcelona gaan boeken we dit appartement zeker weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dailyflats Barcelona Center in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dailyflats Barcelona Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.