Hotel Cuatro Naciones

8,6

5 reviews over Hotel Cuatro Naciones in het Nederlands

Prima hotel met meest perfecte ligging

Simone Riemen,
23-10-2017

Prima hotel met meest perfecte centrale ligging midden op de Ramblas. Hotel heeft ook rustigere kamers die aan de achterkant liggen en niet aan de Ramblas grenzen. Basic kamers maar super schoon.

Ik ben er een aantal keer al geweest en kom er heel graag terug!

Prachtige ligging maar VERSCHRIKKELIJK lawaaierig.

Karin Böllermann
30-9-2013

Dit hotel ligt echt midden op de Ramblas. Dus je bent heel snel bij leuke restaurantjes en winkels. Het heeft 1 groot nadeel en dat is de gehorigheid. Op de Ramblas is het altijd herrie. Helaas hoor je dit ook heel goed in de kamers. Personeel is vriendelijk. Kamers zijn schoon. Prijs t.o.v. de kwaliteit iets aan de hoge kant. Dus, als je overal doorheen kunt slapen een goed hotel.

Prima hotel, perfecte ligging!

M. van Kooten
29-7-2010

Eenvoudig hotel, maar prima en schoon. Vriendelijk personeel. Ontbijt is wel erg simpel. Het hotel ligt op de meest bekende straat van Barcelona, de La Rambla. Voor mensen die licht slapen kan er geluidsoverlast van buiten zijn. Deze stad slaapt namelijk nooit en op de Rambla is het ook 's nachts nog aardig druk. Vanuit hier kun je gemakkelijk naar Plaza de Catalunya (3 min. lopen) waar alle bussen (ook metrostation aanwezig) vertrekken. Ook is er een Aerobus die direct naar de luchthaven rijdt vanaf dat punt. Goed hotel voor een goede prijs.

goed

Ismaiel
27-7-2010

hotel heeft een top locatie, prijs kwaliteit ligging is ok prijs kwaliteit hotel iets erover maar toch goed verlengd weekend gehad

Meer dan voldoende

Maïté
21-7-2009

Zeer verzorgde en relatief ruime kamers. Vriendelijk personeel. Ligging uitstekend op het begin van de ramblas. Totaal geen geluidshinder gehad. Prijs eerder hoog (100 euro per nacht), maar dat is niet uitzonderlijk voor een grootstad en is zeker zijn geld waard. Ontbijt echter karig en elke dag hetzelfde.

We hebben een aantal aanbieders voor Cuatro Naciones voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cuatro Naciones in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cuatro Naciones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.