Hotel Coronado

98 reviews over Hotel Coronado in het Nederlands

Basic

Jelle
29-5-2014

We werden gestopt in een of andere opberghok om te slapen.. Achter de receptie (kamer 100). Geen raam die fatsoenlijk open kon omdat ze in dat binnenhofje (2 bij 2) rookte en er geen zonlicht was en geen uitzicht. Was dus niet te doen. Airco werkte niet. In de badkamer schimmelde de houten panelen van de muur af. Bedden waren wel prima! voor alleen te slapen prima, maar verder sloeg het nergens op zeker niet voor de toch nog vrij prijzige bedragen! Ontbijt hebben we de tweede ochtend over geslagen omdat het echt te ranzig was. Ik kom hier niet meer helaas.

Gereisd met vrienden in mei 2014

schandalig

lieve
24-5-2014

Mijn man en ik zouden echt gaan genieten zo een paar daagjes zonder kindjes. Maar dan moet je zeker dit hotel niet boeken. het is gewoon vies, het ontbijt is niet te eten. en de bedden zijn dus kei hard. en dan nog maar te zwijgen over dat artikel 50 achter de balie schandalig

Gereisd met partner in mei 2014

Geen voldoende waard

N.J.A.
26-9-2013

Eerste indruk van het hotel was prima, maar gedateerd. Het bevind zich zo'n 500 meter van de la rambla (10 min. lopen). Na ontvangst v/d sleutel kamer 507 via een hele kleine lift (max 2 pers) naar de kamer afgereisd. Hotelkamer zeer eenvoudig, klein, met een oud bed met verenmatras (zie foto), met uitzicht op binnenplaats (zie foto) en in badkamer een stopcontact waarvan de elektriciteitsdraden los aan de muur hingen. Hotel is rumoerig en aan luidruchtige hotelgasten midden in de nacht werd niets gedaan. Ontbijt was zeer eenvoudig maar. Ik begrijp niet dat dit hotel gemiddeld een 7,0 scoort.

Gereisd met partner in september 2013

Basic

Bruno
22-6-2013

Basic hotel , met basic kamers (wel prima airco) en basic voorzieningen. We boekten via een touroperator maar ik had via e-mail een kamer met 2 afzonderlijke bedden en een raam aan de straatzijde gevraagd. Bij aankomst bleek men inderdaad met mijn vraag rekening gehouden te hebben. Ontbijt stelt niet veel voor , je kunt betr enkel logies boeken . In de buurt zijn vele gelenheden waar je voor weinig geld goed kunt ontbijten. Kamers zijn net . En personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Simpel en centraal gelegen

Arie
29-11-2012

Hotel Coronado is een simpel stadshotel wat je vooral moet boeken voor een redelijke prijs i.c.m. een goede centrale ligging. Onze kamer was redelijk van grootte en was goed schoon en werd ook goed schoongehouden. Interieur en comfort natuurlijk erg simpel. Je loopt vanuit het hotel in een kwartier naar de ramblas en de oude binnenstad (incl. gotische wijk) ligt dus mooi binnen loopafstand. Hotel ligt op een ½ km van metro-station Parallel, dus alle andere toeristische bestemmingen ook heel goed bereikbaar.

Wij hebben niet in het hotel ontbeten, maar in een koffiebar 100 m. richting de Parallel. Hele lekkere broodjes met spaanse ham, aan te raden ! (zie foto)

Gereisd met partner in november 2012

Kamer?

Frank Reinke
21-9-2012

Personeel was vriendelijk,bagage kon je kwijt in een daarvoor bestemde kast,maar de ''kamer'' !!! Inloopkast is een beter woord,nog nooit zoiets meegemaakt!

Het is dat we maar 1 nacht geboekt hadden,anders waren we gillend weggerend..

Gereisd met partner in september 2012

prima hotel voor schappelijke prijs

naam naam
19-5-2012

kamers zijn simpel, schoon wel wat gehorig. Ontbijt was prima en aardige mensen. ligging dicht bij de metro waar 2 metrolijnen kruizen. alles was dus heel snel te bereiken. luggageroom om op de laatste dag toch nog zonder koffer de stad in te gaan. Werd netjes schoongehouden.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Prijs/kwaliteit verhouding goed

Elske Schilder
27-10-2011

Dit hotel geboekt vanwege de centrale ligging en de prijs. De verhouding prijs/kwaliteit was prima. Alleen sliepen mijn zoon en ik in een grote inloopkast maar wel met eigen wc en douche, dit vond ik niet zo prettig want ik mag graag wat ramen op de kamer hebben en die waren er niet.

Het ontbijt was eenvoudig maar goed. Het personeel, voorzover we die gezien hebben, was vriendelijk en correct.

Het enige nadeel was de kamer maar goed, we sliepen er alleen maar dus ging het, als we weer gaan zal ik vragen naar een andere kamer want ze hebben echt veel mooiere kamers.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

Eenvoudig hotel nabij metrostation

Suzanne
16-10-2011

De ligging van dit hotel is prima, dichtbij de metro maar ook lopend kom je zo in het centrum. Het ontbijt was matig, de ruimte te klein, soms moest je wachten op een plek en het schoonmaken van je tafel. Te weinig bestek aanwezig, kleine minpuntjes, maar daar was de prijs ook naar. Je komt tenslotte voor Barcelona, en een goede nachtrust is dan het meest balengrijk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

eenvoudig maar schoon hotel

Speurdertje
23-8-2011

Het hotel ligt op een centrale plek.

Je bent zeer vlug bij de metro en bij de rambla.

Personeel: heren vriendelijk, dames minder.

Nadeel:

Maar 1 stoel op de kamer, zeer kleine kleerkast en geen balkon.

Je kunt de handdoeken nergens drogen.

Wel heel schoon. ieder dag bed gemaakt.

Ontbijt zeer sober en saai: enkel wit/briun brood, vlees, jam en cornflakes.

Geen broodje en geen eitje, jammer.

Gereisd met partner in augustus 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Coronado voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coronado in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coronado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.