Hotel Comercio

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

6.5Voldoende

222 reviews over Hotel Comercio

• 8Petje1726-10-2014

Super gelegen hotel voor een goede prijs!

Hotel Comercio is een hotel met één , maar dit gaan er vast meer worden! Een super hotel vergeleken met wat je er voor betaald. Ons was niet helemaal duidelijk of het hotel een wordt met het Barcelona House, waarschijnlijk wel. Dan wordt het een 3 hotel. De kamers zijn gerenoveerd en erg modern. Van het ontbijt hadden we niet veel verwacht, maar was redelijk voor als je er een paar daagjes zit. Er zijn genoeg mogelijkheden om buiten te ontbijten. Je zit namelijk direct aan de Ramblas en Placa Reial. Van tevoren las ik reviews van gasten die last hadden van geluid, dit moet je er natuurlijk voor over hebben om midden in het centrum te zitten. Wij hadden daar zelf geen last van. Het restaurant La Fonda tegenover het hotel is zeker een aanrader om een keer te gaan eten. Lekker eten voor een lage prijs. Wat later in de avond stonden er telkens rijen van mensen die naar binnen wilden.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10Harry Lichtendonk30-04-2014

Een echte aanrader

Comercio is een prima hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn niet heel groot, maar gerenoveerd. Alles nieuw en prima bedden. Ook airco op de kamer. Als de airco niet werkt, controleer dan of de ramen en balkondeuren goed dicht zijn, want die zijn voorzien van sensoren. Raam open, geen airco. Echt nog geen minuut van de Ramblas en vier minuten van metrostation Drassanes lijn L3. Ontbijt is karig maar goed en ruim voldoende. Croissantjes en pistoletjes met als enig beleg jam. Ook is er cornflakes. Verder koffie, warme chocomelk, warme melk, jus, ed.

Gereisd met partner in april 2014

• 10Stéphanie05-11-2013

Mooi hotel voor een stedentrip

Hotel Comercio ligt echt super goed in hartje Barcelona. Ik ben hier in augustus samen met mijn vriend geweest. We hadden echt een mooie hotelkamer, met balkon. We hadden een kamer met douche en airco (moet je wel zelf bij de receptie aanvragen). Voor de rest ligt het echt 1 minuut van de Ramblas af. Er was een metro station in de buurt en voor de rest is er van alles te beleven in Barcelona. Wij hebben echt een super stedentrip gehad en zouden zo nog een keer naar dit hotel gaan!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9rob van de Veerdonk16-09-2013

Super hotel perfecte prijs kwaliteit verhouding

Super hotel ideale ligging vlakbij la Rambla, mooie schone gemoderniseerde kamers. Aardig personeel. Ontbijt is goed mocht je niet van Jam houden de supermarkt op de hoek verkoopt beleg.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Manon koelewijn28-08-2013

Geweldig hotel met perfecte ligging

Nog nooit heb ik een hotel meegemaakt zo goed in verhouding met het aantal sterren. Verbrleven in een gerenoveerde kamer. Alles spik en span, bedden lager heerlijk, geheel nieuwe badkamer en heerlijk balkon. Elke dag schone handdoeken en ondanks het karige ontbijt altijd meer dan voldoende. Service bij de receptie zeer attent en alles wordt meteen voor je geregeld. Ligging is sowieso fantastisch in de gezellige buurt gothica met allerlei kleine steegjes en winkeltjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Marieke31-07-2013

Central gelegen met gerenoveerde kamers

Het hotel ligt centraal gelegen nabij Las Ramblas. We waren verrast over de gerenoveerde kamers, lekkere bedden en mooie badkamer. Airco en flatscherm tv. Het is klein maar nieuw en schoon. Elke dag schone handdoeken. Het ontbijt is eenvoudig met lekkere koffie en verse broodjes. Er is alleen jam. Het enige nadeel is dat het gehorig is. Ik raad het iedereen aan.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Mieke16-07-2013

Meer dan verwacht

Het hotel ligt echt in een zijstraat van de Ramblas en Plas de Royal. Genoeg te zien en te doen dus op korte afstand. Het personeel was zeer vriendelijk en goed engels sprekend. Het ontbijt was prima en zelfs luxe te noemen als je bedenkt dat spanjaarden niet echt ontbijten. De service was prima, personeel aan de receptie kon veel info geven. De gratis wifi was soms wat storend, maar verder prima.

Alleen gereisd in juli 2013

• 8boots07-02-2013

Geweldig!!!

Vriendelijk personeel...in het weekend nog een EXTRA waarschuwing voor zakkenrollers...dus zeer attent!!

Eenvoudig ontbijt

Nette kleine kamers,goed bed,iedere dag schone handdoek

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Martijn04-02-2013

Prima hotel voor weinig geld.

Hotel Commercio bied voor zeer weinig geld een prima verblijfplaats. De ligging in een zijstraat van de Ramblas maakt de ligging perfect. De kamers zijn klein, schoon en worden dagelijks schoon gemaakt.

Het hotel word gerenoveerd op dit moment.

Het ontbijt is niet veel maar dit kun je voor dit geld ook niet verwachten. Ontbijt mogelijkheden genoeg in de omgeving.

De medewerkers zijn zeer bereidwillig.

Voor een stedentrip met een laag budget een prima hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Francine 23-09-2012

Top 1 ster hotel

Prima plek vlak bij ramblas , met zijn talloze terassen en dichtbij de zee! Wat wil je nog meer voor dat geld. De kamers zijn pas gerenoveerd. Eenvoudig en schoon. Er is zelfs een kluisje op de kamer,waarvoor je niet extra hoeft te betalen. Geen last van het lawaai s nachts gehad. Je doet gewoon je ramen dicht en de airco aan. Het onbijt is....met peren, maar laat je hierdoor niet weerhouden om dit hotel te boeken.

Gereisd met partner in september 2012

Hotel Comercio info