Appartement Citytrip Poble Nou Beach III

Appartement Citytrip Poble Nou Beach III

8Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

Op vakantie geweest naar Citytrip Poble Nou Beach III?

8Fantastisch

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Citytrip Poble Nou Beach III

• 9Fam Hovens09-01-2011

Mooie Vakantie gehad

Met mijn gezin (man, vrouw, kind) zijn we eind november 2010 een kleine week in dit appartement geweest. Wij hadden zonder dat we het wisten het geluk dat de eigenaars net voor ons waren geweest en letterlijk alles hadden vernieuwd. Alles was fris geschilderd (helaas roken we dat nog een beetje), nieuwe bedden, banken, meubels & tv was wat we aantroffen. De keuken doet wel wat ouderwets aan maar is prima functioneel/schoon en letterlijk alles is aanwezig. Naar het centrum gingen we met de metro (ong. 5 minuten lopen) en dan vanaf daar naar bv het Ramblas (aanrader!) geweest en naar Barceloneta waar we heerlijk vis hebben gegeten aan de havens. De wijk zelf is erg gezellig, ondanks dat geen van ons Catalaans spreekt werden we overal vriendelijk geholpen. Alle winkels die je nodig hebt zijn om de hoek en er is zo'n gezellige overdekte markt waar je je ogen uitkijkt. Wij willen hier zeker nog eens in de zomermaanden naartoe want dochterlief vond het strand ( 5 minuten lopen) geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in november 2010

• 8rick07-02-2010

Heerlijk dichtbij strand leuke buurt

Geboekt met 4 volw en 2 kids, ligt echt op paar minuten wandelen vanaf strand. Heel leuke buurt (zoals beloofd) met leuke winkeltjes en betaalbare restaurantjes. Parkeren kon gratis maar je moet wel even door de buurt om een plek te vinden. Appartement zelf, gewoon goed, 3 slaapkamers, netjes ingericht met authentieke details. Wel alle voorzieningen zoals wasmachine, droger, vaatwasser, tv en internet. Keuken ziet er niet heel modern uit maar is keurig schoon en er was voldoende glaswerk, bestek enzovoort. We hebben gekozen om niet zelf te koken maar in de buurt uit te gaan eten, heel goed en zeer betaalbaar. Eigenlijk klopte alles met hoe het beschreven was op de site van touroperator. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 7paul23-11-2008

Net appartement

Voor een paar dagen Barcelona prima te doen. Vlakbij het strand en met de metro zo in het centrum. Rustig wijkje, appartement 's nachts wel wat gehorig (straat- en trapgeluiden). Weinig lichtinval, woonkamer ligt in het midden van het huis. Overal airco, ook in de slaapkamers. Goede kwaliteit/prijsverhouding. De mensen die het geheel beheren zijn nederlanders, wij hebben ze verder niet nodig gehad, maar het kan handig zijn.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Appartement Citytrip Poble Nou Beach III info