Hostel Central Barcelona

Hostel
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Central Barcelona voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Central Barcelona in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Prima prijs/kwaliteit

Bart_meppelink875
1-11-2014

Het hostal ligt iets buiten het centrum, maar met de metro ben je er zo. De kamers zijn wel erg klein, tevens als de badkamer. De prijs is wel iets aan de dure kant voor wat je krijgt. Tevens is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam

Prima

Ms
14-1-2012

Vorige zomer ben ik met 4 vriendinnen naar dit Hostel geweest voor 9 dagen. Alles was prima. De prijs was zo spot goedkoop dat we er niks van verwachten. Uiteindelijk viel niks tegen. Het was prima. Kamers waren groot genoeg en douches waren ok. Ligging was perfect, 200 meter van de ramblas, alleen wel een stukje van het strand. Service was prima, waren erg aardig. Alleen niet echt geschikt voor een gezin met kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Central Barcelona in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Central Barcelona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Central Barcelona scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.