Hotel Catalonia La Pedrera ****

Hotel Catalonia La Pedrera ****

Hotel Catalonia La Pedrera
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Catalonia La Pedrera voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Catalonia La Pedrera in het Nederlands

Een hele goed vakantie gehad

Renfurm, 25-8-2008

Het land is mooi

Het is de moeite waad om nog maal te gaan en ander aan te raden.

De boekjes die we hebben mee gekregen Ze waren goed van pas en veel gebruik van gemaakt.vooral hoe het in het Nederlands staat geschreven.Ander waren wij niet op plaats van bestemming gekomen en de plaatsen niet gevonden waar wij naar wilde

Jullie doe het goed zo

mooi hotel maar wel vrij klein niet veel te beleven

vakantie expert, 13-12-2006

mooi hotel maar wel vrij klein niet veel te beleven.Eten vrij goed en lekker. Ligt vrij centraal. mooie kamer maar persoonlijk vind ik het een te stil hotel.

In augustus 2006 in dit hotel verbleven, het ontbijt was van goede kwaliteit, warme broodjes en verse croissants, vers fruit. De kamers waren schoon en het personeel sprak engels en redelijk vriendelijk. De metro was toch een klein stukje lopen en het hotel was wel aan de prijs, verder geen opmerkingen, alles was naar wens.

Ik ben in maart 2005 naar dit hotel geweest

Chrisje, 30-7-2006

Ik ben in maart 2005 naar dit hotel geweest. Hotel ligt vrij centraal en alles is makkelijk te voet te bereiken.

Hebben geen ontbijt genomen dus over eten kan ik niks vertellen. Prijzen zijn ook precies flink omhoog geschoten! Ben in september 2005 naar icaria geweest en qua ligging is dit niet zo perfect maar wel mooier hotel en een zeer uitgebreid en lekker ontbijt met zeer luxueuze kamers en dit jaar goedkoper dan corcega.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalonia La Pedrera in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalonia La Pedrera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Catalonia La Pedrera scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: