Hotel Catalonia Catedral

Hotel Catalonia Catedral
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Catalonia Catedral voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Catalonia Catedral in het Nederlands

nog eens ?

moortgat, 9-5-2017

Mooi ingericht hotel , buitengewoon goed gelegen in de Barrio gotico , vlakbij de kathedraal en de voornaamste winkelstraat ; niet ver van de bus die naar de luchthaven rijdt

Zalig hotel

Tine Callewaert, 7-10-2013

Zalig hotel. Ideale ligging in centrum van Barcelona, ideale uitvalsbasis. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi, modern hotel met mooie, nette kamers met alle comfort. Lijkt me geen ideaal hotel voor gezinnen met kleine kinderen.

Fijn hotel op een mooie locatie

Aaradar, 7-1-2012

We hebben hier een zeer prettig verblijf gehad rond de jaarwisseling. Goed bed, prima badkamer, van alles voorzien. Waterkoker en koffie-thee aanwezig, maar helaas alleen decaf. Ontbijt is wat duur (18 euro), maar overal in de omgeving zijn genoeg tentjes om te ontbijten voor minder.

Personeel is zeer vriendelijk en spreekt goed engels. Internet hapert af en toe maar is goed te doen.

Degelijk hotel op een perfecte locatie

B. Blommerde, 4-1-2012

Hotel is gelegen in een gezellige winkelwijk (Barri Gotic) met vele bezienswaardigheden dicht in de buurt. Personeel is vriendelijk en spreekt redelijk goed engels. Kamers zijn netjes, groot genoeg en badkamer met regendouche is een grote plus.

Ikzelf vond de locatie ideaal, lekker levendig, maar mocht je echt op rust gesteld zijn, dan is de omgeving van het hotel mogelijk iets te druk. Winkelpubliek, straatmuzikanten, e.d.

Heel centraal

manders.carijn, 14-9-2011

Ontzettend leuk en mooi hotel, heel centraal, paar minuten van Plaza Catalunya en de Ramblas, veel leuke restaurants en tappas barretjes op loopafstand, vriendelijk personeel, goede hotelkamer kortom een echte aanrader!

Goed hotel, top locatie

Bas, 18-3-2011

Na lang zoeken & vergelijken hadden we voor dit hotel gekozen, en hebben geen spijt gehad. Het is een mooi modern hotel, en vooral de locatie is perfect voor een stedentrip. Vlakbij Plaza Catalunya dus handig ivm transport naar de luchthaven, en centraal in de stad. Je kunt dus makkelijk oostwaarts lopen naar de haven, maar ook westwaarts naar het winkelgebied. Er is ook een leuk dakterras met een zwembadje, wel klein, maar lijkt me toch prettig op een mooie dag.

Fantastische ligging voor een goede prijs

Loes, 9-11-2010

In een leuk straatje op loopafstand van de Plaza Catalunya en de Ramblas.

Mooie ruime kamers. Schuin aan de overkant kan je lekker buiten ontbijten voor een leuke prijs.

in een woord super

info25495, 7-11-2010

Ideaal hotel voor een stedentrip. Prijs is redelijk, h0tel is echt super mooi, gastvrij etc. Internet hapert af en toe. Zelf niet zo'n ontbijt man. Dus naast hotel voor een paar euro verse jus, koffie en croissant eten.

tophotel en topligging

Artois Inge, 21-9-2010

Prachtig hotel met alles erop en eraan

Uitstekende ligging

Perfect stadshotel

Geert, 29-7-2010

Barcelona is en bijzonder drukke stad en in de zomer kan het ook nog heet zijn. Dit hotel heeft een aantal troeven die het bijzonder geschikt maken voor een meerdaags stadsbezoek.

De locatie kan niet overtroffen worden, op enkele passen van de kathedraal. De belangrijkste attracties zijn op wandelafstand en er zijn ook drie metro stations op minder dan 5' wandelen.

Er is een zwembad op het dakterras, waar je ook kan zonnen.

De kamers zijn niet groot maar perfect uitgerust. Wij hadden een superior kamer met privaat terras en dat was ronduit schitterend.

Het personeel is gedienstig en vriendelijk en ook zeer professioneel ingesteld. Kortom een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalonia Catedral in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalonia Catedral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Catalonia Catedral scoort een 9.07 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: