Aparthotel Bertrán

Aparthotel info

Meer aparthotel info

6 reviews over Aparthotel Bertrán

• 7Roel21-05-2013

Prima appartement voor een aantal dagen

Hier 5 nachten met 2 stellen en 1 baby van 5 maanden doorbracht. Je hebt het hotel en daarnaast gelegen ligt gebouw met een aantal appartementen. Wij zaten in appartement. Netjes zoals afgesproken stond babybedje op 1 van de 2 slaapkamers. 2 badkamers aanwezig. Helaas was de douche/water niet altijd stabiel van temp. Het ging van heet naar ijskoud en weer terug. De bedden op de grote slaapkamer waren prima. Maar op de kleine slaapkamer, had 1 bed echt zijn beste tijd gehad en liep schuin af. Gratis wifi in het appartement aanwezig. Wij hadden geen ontbijt van het hotel. Diverse bakkers en supermarkten in de directe omgeving. Ivm wat slechtere weer niet bij het zwembad geweest. Metro op 3 min afstand. App zijn wel redelijk gehorig. Ondanks wat kleine minpuntjes toch een fijn verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 6lin22-07-2012

Niet aan te raden met kleine kinderen!

Wij zijn absoluut geen veeleisende mensen maar reisden dit jaar voor de eerste keer met een baby van 6 maanden en hadden onze hotels in Spanje ook uitgekozen op basis van bepaalde facaliteiten rekening houdend met ons kindje. - Wij hadden verwacht dat er een aparte slaapkamer zou zijn, zo blijkt toch ook uit de beschrijving. Was eigenlijk de reden waarom we dit hotel hadden geboekt. Spijtig genoeg was de slaapkamer enkel afgescheiden van de keuken door een kleerkast. Wij wilden een aparte kamer voor onze dochter die niet kan slapen in een gemeenschappelijke ruimte. Zij heeft dus 3 nachten zéér slecht geslapen.- Er was zéér veel lawaai in onze kamer. Alle buizen van sanitair kwamen er toe. Elke WC die doorgespoeld werd, elke bad dat mensen lieten lopen,...We hoorden ALLES. De dagen dat wij er verbleven, verbleef er ook een grote groep Japanners. We hebben bijna geen oog dicht gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8MRS vening21-07-2010

rustig hotel met parkeergarage

aardige receptie medewerkers, schoon. maar wel op enige afstand van het centrum. 10 min lopen naar de metro en dan ben je zo in de stad

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Tom13-04-2006

Hotel Bertran is een fantastisch aparthotel. Voor die prijs verwacht je niet veel, maar de mond valt je open als je je kamerdeur opent. Vriendelijk personeel, een mooi dakterras, waar je met boodschappen uit de supermarkt om de hoek, voor weinig een uitgebreide tappas kunt organiseren. 5 min. lopen vanaf metro (groene lijn, Vallcarca)enerzijds en Bus Touristic/RENFE (Tibodabo)anderszijds. Alle wensen die wij hadden met onze groep van 8 werden vlot ingewilligd, ook het ontbijt was uitstekend en overvloedig. Als reisorganisator naar Ierland met de nodige praktijkervaring ben ik aangenaam verrast.Ik kom er zeker weer!

Gereisd in april 2006

• 9Luc23-10-2005

Bertran is een prima apartementenhotel. De kamers zijn zeer ruim en schoon en hebben een tegelvloer. Je hebt een kitchenette met bv. een koelkast. Het ontbijt is typisch Spaans en wordt op de kamer geserveerd. Tegen meerprijs kun je ham en kaas bestellen. Mogelijkheid tot internetten in het hotel. Boven op het dak is een zwembad, er is ook een fitnessruimte. Behulpzaam en vriendelijk personeel, dat ook Engels spreekt. Dichtstbijzijnde metrostation is Tibidabo, op een paar minuten lopen. Dan ben je binnen 10 minuten in het centrum. Het hotel ligt in een woonwijk met veel winkels en banken, niet pitoresk dus. Je zit niet tussen de toeristen maar lekker tussen de Spanjaarden. Het Parc Güell (= een must!) is te voet bereikbaar. We hebben er een prima verblijf gehad! Ideaal voor mensen met kinderen.

Gereisd in oktober 2005

Aparthotel Bertrán info