Hostel BCN Port

36 reviews over Hostel BCN Port in het Nederlands

Perfecte ligging

Sylvia
8-9-2015

Leuk hotel met zeer behulpzaam personeel. Centrale ligging. Prima ontbijt voor 8 euro per persoon. Aanrader!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2015

geweldig, alles op loopafstand!

Janssen
1-9-2015

Wij hebben een geweldig verblijf gehad in dit hotel. De kamer was klein, maar prima. We hadden zelfs uitzicht op de oude haven. Dubbel glas en verduistering gordijn maakten dat we geen hinder van buiten hadden. Het bed was wel hard. Het strand en de meeste bezienswaardigheden waren op loopafstand en anders was de metro dichtbij. De dag van vertrek werden onze koffers afgesloten bewaard en mochten we ons na het strand zelfs in een kleine badkamer douchen voor vertrek. Geweldig!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Volgende keer weer dit hotel

Anna
2-7-2015

Bij toeval in dit hotel terechtgekomen en het is me alleen maar meegevallen. Ik had er veel minder van verwacht gezien de prijs. De ligging is geweldig, vlak bij de Rambla en de bushalte van de bus Touristiq. Ik had een kamer aan de achterkant waar het heel rustig was. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Ik kan dit hotel iedereen aanraden voor een citytrip

Gereisd Alleenreizend in januari 2015

Super ligging!

Helma Kuiper
23-6-2014

Super vriendelijk personeel! Ik ben er samen met mijn dochter (17 jaar) geweest! We hadden een kamer aan de binnenkant van het hotel! Lijkt niet fijn, maar wij vonden het super. Het ontbijt is heerlijk & voldoende keus, erg vriendelijk personeel & de bedden lagen super! Gaan hier zeker nog een x naartoe.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

Eenvoudig, maar schoon.

Edith
2-5-2014

Wij hadden kamer 101 op tweede verdieping, 4 bedden. Eerste verdieping te bereiken met lift, tweede met trap. Geen uitzicht, raam met schuine lamellen (niet te verstellen) op de binnenplaats, geluid van kletterend water als je het raam open had. Douchekop overleden. Geen stoel. Etenslucht in je kamer vanaf de binnenplaats. Verder was de kamer netjes, schoon. Ontbijt eenvoudig maar goed (geen eitje). Prima ligging ten opzichte van de haven/cruisehaven/turistic bus. Behulpzaam personeel. Automaat met frisdrank en snoep/chips handig ! Voor een paar nachten prima te doen.

Gereisd Anders in april 2014

Goede prijs, sober hotel

Michel
20-6-2013

Prima te doen dit hotel voor een dag of 2 tot 3. Kamers zijn simpel. Bedden zijn ok. Goede airco aanwezig. Met een beetje geluk geen lamme douche arm.( wij hadden geen geluk) Badkamer wel groot.. Ontbijt apart boeken voor 8 euro. Centraal gelegen op Ramblas en van het strand. Supervriendelijke en behulpzame receptie.

Gereisd Met partner in Tue Jun 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

**Een goed hostel met een prima ligging**

xx
20-10-2011

Prima hostel voor een stedentrip. Je loopt in een paar minuten naar de drukte op de ramblas en toch heeft dit hostel een rustige ligging. De "tourbushalte" is dicht in de buurt. Als je de hostel uitloopt heb je meteen een prachtig uitzicht op mooie monumenten en de haven van Barcelona. Huren van een taxi is met de ligging van dit Hostel overbodig.Elke dag nieuw linnengoed en een schone kamer. Wij hadden een kamer met 4 bedden (geboekt via galahotels). Ruimte kamers. Kinderen konden zo toch nog spelen op de kamer. Airco en ventilator zijn aanwezig. Gratis Wifi. Uitzicht was niet echt wat, maar dit mocht voor ons de pret niet drukken. Zeer vriendelijk personeel en erg behulpzaam en attent. Ontbijt was ook prima (Dit is uiteraard afhankelijk van wat je er zelf van verwacht). Bagage kun je in bewaring zetten op de dag van vertrek. Wij waren er met 2 kinderen van 12 en 9 jaar. Wij hebben genoten van een stedentrip naar Barcelona en hostel BCN port. Een echte aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

Geweldige !!! Goed én schoon.

Jan en Fini
2-10-2011

Bij aankomst om half tien 's morgens, konden we al één kamer van de twee betrekken om ons op te frissen! Receptie personeel was meer dan behulpzaam. Steeds weer hadden ze een antwoord en zochten vérder voor ons. Kamers waren niet ruim, maar voor een stedentrip van een dag of 5 prima geschikt. Uiteindelijk slaap je er alleen maar. Bedden goed. Linnengoed meer dan schoon. Hagelwit! Kamer zelf ook erg netjes. Zowel twee x dubbele beglazing, louvres én rolgordijn ertussen; airco plus plafond ventilator! Heerlijk met die warme temperaturen. Geen herrie van de straat en toch koele kamer.

Gereisd Met vrienden in september 2011

Simpel maar schoon - centraal gelegen!

Laura
14-7-2011

Het hostel ligt op 2 minuten lopen van de Rambas, in een veilige buurt, met uitzicht op zee! Simpel hotel, maar erg schoon en keurig onderhouden. Geen balkon of mooi uitzicht vanuit de kamer, maar wij hebben dat niet gemist omdat er alleen sliepen. Gratis gebruik van Wifi!

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Prima hotel op mooie locatie

wielandtimo
14-6-2011

Goed hotel met kleine kamers maar zijn heel schoon. Kwamen er alleen om te slapen dus hadden ook niet veel nodig. Goede service vanuit het hotel!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel BCN Port in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel BCN Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.