Appartement Barceloneta Princess

1 review over Appartement Barceloneta Princess in het Nederlands

AANRADER

BROOTHAERS
23-12-2009

Leuk hotel zeer proper kort bij de metro zodanig dat men op een vrij snelle manier in het centrum is.

Gereisd met partner in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barceloneta Princess in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barceloneta Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.