Barcelona Zoo

7.9Goed

Op vakantie geweest naar Barcelona Zoo?

• 9Stephanie25-11-2014

Zeer gezellig

Zeer gezellige zoo om in rond te lopen! Wij betaalden € 19 per persoon maar is zijn geld zeker waard! Van tijgers tot panters tot leeuwen & olifanten, alle soorten dieren zitten er. Sommige komen zelfs tot bij jou. Pauwen lopen daar tussen de mensen rond, kleine aapjes kunnen bij jou... Prachtig om de dieren te zien die normaal enkel in het wild leven! Zeer proper verzorgd

Gereisd met partner in november 2014

• 8margreet02-05-2014

mooie dierentuin

De dierentuin ligt een beetje verscholen. Leuke dierentuin, waar nog een aantal zeer kleine verblijven zijn voor de dieren. Dat is niet mee van deze tijd, maar de dierentuin is druk bezig met renoveren. Leuk uitstapje als je met kinderen reist.

april 2014

• 8Tejo06-05-2013

echt heel leuk

het is een hele leuke zoo met heel veel dieren ze hebben de big five olifant neushoorn buffel luipaard en de leeuw

mei 2013

• 8iwanvandegraaf08-01-2013

Leuk

Leuk om een bezoekje aan te brengen

Gereisd met partner in mei 2012

• 7grietje21-08-2012

mooie dierentuin

mooie dierentuin met o.a. tijgers, beren een albino kangeroe en een heel mooi dolfinarium, het is niet zo'n grote dierentuin

Gereisd met partner in juli 2009

• 6fam_lauwers03-08-2012

Barcelona zoo

deze zoo is wel mooi, maar viel ons toch een beetje tegen. Wel heel leuk is de dolfijnenshow!

februari 2012

• 9Nico03-10-2011

Een van de betere zoo's

Ik heb de zoo van Barcelona bezocht met mijn 9-jarige zoon. De zoo is heel goed opgebouwd. De paden kronkelen langs de diverse kooien met overal verschillende speeltuigen voor kinderen. Zeehonden/dolfijnenshow is een aanrader. Wel best eten meenemen want het eten in de zoo is echt beneden kwaliteit, erger dan in ander zoo's.

december 2008