Barcelona tours (Robbcn)

9.5Fenomenaal

• 10Benita en Hilda07-04-2017

Onvergetelijk

Ons bezoek aan de Sagrada Familia onder begeleiding van Robbert was gewoon fantastisch. De manier waarop hij ons dit verbazingwekkende gebouw zowel buiten als binnen heeft leren kennen is enorm. Aan iedereen die nederlands praat kan ik alleen de raad geven om Robbert in te schakelen die met kennis van zaken en op een rustige manier de tijd neemt om je alles te vertellen wat er te vertellen valt. Nogmaals dank Robbert voor de mooie rondleiding, vooral mijn kleindochter heeft er van genoten.

april 2017

• 10Odette de Waal12-03-2017

Fantastische rondwandeling door Barcelona gehad

Luna Zegers van Robbcn heeft mijn man, dochter en mij, omdat er geen andere aanmeldingen waren, een "privé" rondwandeling gegeven door Barcelona. De rondwandeling was in een woord Geweldig!! Zij heeft ons alle mooie plekjes laten zien en nam er alle tijd voor. Ook heeft zij ons een prima tapas restaurant laten zien waar wij later nog heerlijk hebben gegeten. Wij hadden de rondwandeling vooraf via het internet geboekt en dat was ook prima geregeld. Mocht je een rondleiding door Barcelona willen maken dan kunnen wij je Robbcn zeker van harte aanbevelen.

maart 2017

• 10Tonny06-03-2017

een geweldige ervaring, dit moet je gewoon doen!

Een gezellige, leerzame, indrukwekkende fietstour met Luna gehad. Met de e-bike de montjuïc op en genoten van de prachtige uitzichten, het Olympisch stadion en het fort. Nogmaals bedankt Luna, je bent uniek, het was bijzonder.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Familie Hage03-03-2017

Gezellig, deskundig en Onderscheidend

Boek een tour in het begin van de trip. Het geeft veel meer info dan welke reisgids dan ook

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10KJK24-02-2017

Geweldige rondleiding door Sagrada Familia

Hoe prettig is het om de enorme rij voor de ingang te ontlopen en uitleg te krijgen van een officiële Nederlandstalige gids die je alles over de kerk, het begin van de bouw, de voortgang, de 3 kanten van de kerk etc. Etc. Weet te vertellen. Robbert is een zeer gepassioneerde gids die je op heel veel bijzonderheden, die wij anders zouden hebben gemist, wijst. Zeer aan te bevelen!!!

Gereisd met partner in februari 2017

• 10KJK22-02-2017

Fantastische fietstour met Nederlandse gids

De communicatie van te voren verliep uitstekend. Rob is een officiële gids die ook nog vloeiend Spaans spreekt. De fietsen waren goed, inclusief een flesje water. Rob liet ons de mooiste en minder bekende gebouwen/wijken/pleintjes van de stad zien. Hij stopte vaak om ons te vertellen over de bijzonderheden, het hoe en het waarom. De fietstocht verliep over fietspaden en was veilig. Onderweg veel verhalen over de stad en haar inwoners, de leefomstandigheden, geschiedenis, politiek en architectuur. Het was een prachtige dag in februari zodat wij ook nog een stop aan het strand voor een cappa konden maken. Zeer aan te bevelen!!

Gereisd met partner in februari 2017

• 10Ineke09-11-2016

Prachtig mooi

Geweldige rondleiding in de Sagrada Familia door zeer gepassioneerde gids, die ontzettend veel wist te vertellen over Gaudí en zijn werken. Enige nederlandstalige gids in de kathedraal zelf. Snelle entree langs speciale ingang, geen wachttijd. Ook de fietstocht door Barcelona was precies aangepast naar onze wensen. Hoogtepunt van ons weekend.

oktober 2016

• 8Harold van Veghel07-11-2016

Super!

Rob is een vlotte jongen die je kennis laat maken met Barcelona op een hedendaagse manier. De manier van vertellen zal daarom ook niet vervelen. Daarnaast is zijn kennis van de stad enorm.

Gereisd met vrienden in november 2016

• 9Lisanne03-11-2016

Top Bike Tour

Sagrada familia tour met de e-bike onder begeleiding van Robbert. Een ontzettende leuke manier om de stad te verkennen, langs de mooie plekjes en leuke verhalen van Robbert. Zeker een aanrader voor een ieder die op een leuke wijze kennis wil maken met de stad.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9T. D.25-09-2016

op stap met een passionele gids, fantastisch!

Een reisbegeleiding met Rob is meer dan halt houden aan de obligate toeristische attracties. Door zijn grondige kennis en interpretatie van gekende en ook minder bekende mijlpalen in combinatie met zijn spontane vertelstijl kijk je steeds opnieuw reikhalzend uit naar de volgende dag op stap met Rob. Geen vraag is te veel of blijft onbeantwoord. Rob heeft zich verdiept in de geschiedenis, de cultuur, de politiek, de religie, de levenswijze, … van de stad Barcelona en Catalunya. Je voelt zijn passie voor zijn vak, zijn volk en zijn stad. Nooit pretentieus, altijd spontaan, vlekkeloos van de ene mijlpaal naar het andere bijzondere plekje. Rob is attent, behulpzaam en alert voor acute probleempjes, prettig en vlot in de omgang. Vanaf de ontvangst in de vlieghaven en tot aan het afscheid bij de douane bouwt hij aan een prettige, efficiënte en vlotte relatie met zijn groep.
    Twijfel je nog, probeer gewoon zelf ! T.D., Leuven, Belgie

Gereisd met vrienden in september 2016