Hostel Barcelona Sound

Hostel

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelona Sound voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Barcelona Sound in het Nederlands

redelijk hostel

Sjoerd
17-5-2010

Het hostel was opzicht best goed alleen waren de kamers erg klein en werd het niet gewaardeerd als je laat thuis kwam. Het ontbijt was heel erg slecht. verder was er voor 1 etage (20 man) maar 1 heren en 1`dames toilet en douche.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Hostel info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Barcelona Sound in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Barcelona Sound zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.