Hotel Barceló Raval

Hotel Barceló Raval
7,3

Contact

20 reviews over Hotel Barceló Raval in het Nederlands

Mooi modern hotel met geweldig uitzicht

Cynthia Colijn
15-6-2018

Fijn hotel, moderne mooie schone kamers met geweldig uitzicht Heerlijk groot bed en ruime douche Vriendelijk personeel, mogelijkheden om je koffer achter te laten bij vroeger inchecken of bij vertrek Ontbijt was lekker genoeg keus en lekker vers gebakken broodjes Zonde dat zo'n mooi hotel in deze buurt ligt al wordt hier aan gewerkt om de buurt weer op te knappen Geweldig uitzicht op het dakterras alleen het zwembad stelt niks voor zo ontzettend klein dat het dan beter weg gelaten kon worden kan geen zwembad genoemd worden jammer want dat zou helemaal super zijn op het dakterras

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooi trendy hotel

wallietax
19-9-2014

Mooie kamers. De buurt is wat minder. Vooral 's-avonds moest je door enge straatjes om bij het hotel te komen. Personeel is wat stug. Na uitchecken mag de koffer blijven staan en toen we deze eind van de middag ophaalde vertelde men dat we eventueel nog konden douchen bij de fitness. Wij hadden alles al in de koffers ingepakt. Dus deze tip had men wel eerder kenbaar kunnen maken of in het informatie mapje moeten zetten. Ontbijt was goed en zeker voor spaanse begrippen ruim. Voor iedereen wat wils. Boven op het dakterras zir een bar waar je niet vlug zat zult worden als je de prijzen ziet. Voor 2 consumpties moest ik €18,- afrekenen.

Gereisd Met partner in september 2014

mooi hotel

nele stalmans
16-11-2013

eerste indruk super hotel, totdat er de laatste avond is ingebroken in onze kamer, op camerabeelden alles te zien. touroperator of hotel komt voor niks tussen, wel spijtig voor zo een grote keten.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Modern hotel.

Michael
28-3-2013

Leuke ligging hotel vlak achter Rambla met mooi dakterras.. Moderne uitstraling, goede kamers en uitstekend ontbijt. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Mon Mar 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke plek en gezellige buurt

Herman
7-11-2012

Wij hadden een kamer met uitzicht op het Raval plein, wat 's avonds erg gezellig is en in de buurt van de Ramblas. Heerlijk geslapen! Het hele hotel is op een mooie moderne manier ingericht, kamers zijn heel appart en erg leuk om te zien!

Gereisd Met partner in januari 2012

Aan de rand van de ramblas een heerlijk plekje

giulia_lozzi
26-7-2012

Hotel ligt met ongeveer 7 minuten lopen van de grote winkelstraat de rablas. buurt waar hotel in staat is wat minder maar zeker niet gevaarlijk. leuke winkeltjes om het hotel heen. Alles goed bereikbaar zonder vervoer. hotelkamer ziet er goed uit, mooi strak. uitzicht vanaf balkon is ook mooi.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel op prima plaats

Stefan_Astrid
Mon Nov 21 2011 09:35:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi modern hotel in de oude buurt van Barcelona. Moderne kamers met LCD, Krups koffieapparaat, minibar en mooi uitzicht. Gratis fitness en sauna. Hotel ligt redelijk centraal om alle bezienswaardigheden te zien. Met metro, te voet of met een touringbus. Goed te bereiken vanaf vliegveld met Aerobus (30 min a €5,70 p.p.), daarna nog stukje lopen.

Gereisd Met partner in november 2011

Super!

Mireille
4-10-2011

Wat een geweldig hotel! Heel trendy en goede service! Wij hadden een hoekkamer op de 7e verdieping, deze was heel groot en we hadden een waanzinnig mooi uitzicht! Ons bed was mega groot en heerlijk matras. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid, verse jus en heerlijke muffins en choco donuts! Het dakterras is ook de moeite waard, heerlijk chillen met een wijntje en een super uitzicht. Het hotel ligt in een ongure wijk, maar wij hebben er geen last van gehad, gewoon het andere straatje pakken en 's avonds een taxi.

Gereisd Met partner in september 2011

Leuk hotel, topper is zwembadje op dak

mnhr
3-7-2011

Zeer modern hotel in een minder toeristische wijk (Raval), maar wel op loopafstand van de Rambla. Het hotel heeft een super dakterras op de 11e verdieping, met een klein zwembadje, waar het heerlijk vertoeven was na een dagje in de stad of aan het strand. Prachtig uitzicht vanaf hier. Moderne inrichting heeft soms wat minder praktische kanten, maar al met al een super hotel waar wij met veel plezier een week hebben gezeten.

Gereisd Met partner in juni 2011

Uitstekend hotel op een steenworp van de Rambla.

Gino en Jan
3-1-2011

Dit hotel valt enkel met superlatieven te beschrijven, dat valt al meteen op als je de receptie binnen wandelt. Het is erg trendy en gericht op een jong publiek. De details en versieringen zijn er legio, van moderne standbeelden van dieren, barok behangpapier, verschillende lichteffecten tot zelfs origami paardjes overal waar je kijkt! De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Je bent er zeker geen aanschuivende toerist, integendeel, je voelt je er als gast van het hotel echt gewaardeerd. De kamers zijn niet groot, maar ze zijn splinternieuw en prachtig gedecoreerd. Bovendien maken de technische snufjes alles goed, om nog maar te zwijgen van het fenomenale uitzicht dat je hebt over Barcelona (vraag een kamer op de hoger gelegen verdiepingen). De ligging is uitstekend, ondanks de op het eerste zicht ongure buurt. Dit is het beste hotel dat we ooit in Barcelona hadden!

Gereisd Met partner in december 2010

• Afstand tot strand10 minuten met de auto, 3 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën, Zeilen
  • BuitensportenPaardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Raval in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Raval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.