Hotel Barbara

41 reviews over Hotel Barbara

• 2018
    10Helen en Bo03-09-2018

Tot snel!!!

Voor de tweede keer hier in dit hotel geweest voor onze jaarlijkse moeder en dochter citytrip en het was echt weer geweldig! Wij hadden het hotel geboekt met een heerlijk ontbijtje, elke ochtend weer een goed begin van een drukke dag! De kamers worden (naar onze verbazing voor deze prijs) iedere dag goed schoongemaakt, verder zijn de kamers gewoon basic met daarin alles wat je nodig hebt. Het personeel is ook hartstikke vriendelijk en willen je graag helpen. De ligging kon niet beter, binnen nog geen 5 minuten sta je op de Ramblas. Wat wil je nog meer?! Kortom: Een top hotel voor een top prijsje! Wij komen volgend jaar sowieso weer terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Oude reviews

8Iza26-03-2017

Perfecte locatie

We verbleven met drie meiden vijf dagen in Hotel Barbara. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Klein min puntje: niet al het personeel spreekt Engels. Het ontbijt is een geroosterd boterham, croissantje, jam en boter los erbij. Drinken: koffie, thee en jus de orange. De kamer waar wij verbleven was netjes schoon, elke dag werd alles netjes verschoont (nieuw beddengoed en handdoeken) en gestofzuigd. We hadden drie simpele (harde) bedden en een ruime badkamer met bad. Altijd warm water en geen last van de buren! We hebben geen hoeren gezien zoals vaker genoemd in de recensies, de buurt is niet onveilig en qua locatie perfect aangezien het dichtbij winkels, restaurant, kroeg en taxi/bus is. Verwacht geen 5 sterren hotel maar voor een slaapplek is het een dikke aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 6Suzanne16-04-2016

Heel bacis en verloederd. Prijs/kwaliteit is goed.

Oud krakkend keihard bed, ook erg krap voor met zn twee. Kapotte gordijnen een gat in de sprei. De deuren zijn gemaakt van karton, erg gehorig. Waardeloos ontbijt.

Ondanks dat is het voor een kort stedetripje prima! 3minuutjes lopen en je staat midden op de ramblas. Dichtbij belangrijke bezienswaardigheden. Ov om de hoek.Er lopen prostituees maar daar heb je geen last van. Ook veel politie hier heb je ook geen last van. Er is een lift. elke keer als je hotel verlaat moet je de sleutel achter laten bij de receptie deze is 24/7 open. Behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in april 2016

• 3Marc30-07-2015

Vreselijk

Wij waren voor 1 nacht in Hotel Barbara. We hebben amper kunnen slapen door het geluidsoverlast van jongeren in het hotel (werd geschreeuwd, met deuren gesmeten, op deuren gebonkt) en daarnaast nog door de geluidsoverlast van de straat. Hotel is verouderd. Bedden waren erg slecht. Ook de wijk waar het hotel in ligt vonden wij zeer onprettig. Het voelde niet bepaald veilig om 's avonds terug te lopen naar het hotel. Het ontbijt was vreselijk; het werd geserveerd in een soort setting waarbij je het gevoel kreeg in het leger te zitten. Kortom, als je zoekt naar een budget hotel in Barcelona zou ik aanraden te kiezen uit één van de vele andere hotels die er zijn, maar niet Hotel Barbara.

Gereisd met partner in juli 2015

• 5Rieke03-04-2015

Sobere kamers, goede ligging.

Verouderd hotel, gaten en scheuren in gordijn en spreien: ziet er niet uit. Wel schoon: badkamer en toilet, frisse lakens. Primitieve bali receptie. Moest om kamerstoel vragen, was er niet. Gehorig aan de voorkant: plein met afvalbakken die 's nachts geleegd worden. Ontbijt: toast, jam, croissant.drinken, Compliment voor de behulpzame dames van de receptie!

Gereisd met partner in maart 2015

• 7Bas Buiting23-10-2013

Prima budget hotel

Hotel Barbara is een eenvoudig maar netjes hotel in de Gotische wijk op loopafstand van de Ramblas en metroknooppunt Paral-lel. Wij hadden kamer 507 die grenst aan een soort patio. De kamer heeft twee harde bedden, twee stoeltjes, een vaste kast met kluisje, airco, TV, een aparte badkamer met ruime douche met onbeperkt warm water in een redelijke straal, toilet en bidet. Het geheel is eenvoudig maar schoon en netjes. Personeel is uiterst vriendelijk. Receptie is 24/7 open. Ontbijt is vreselijk. In andere reviews wordt gesproken over hoeren op straat, die hebben wij niet gezien, het is wel een volkswijk waar mensen, ook ’s avonds, op straat leven maar ik heb dat alleen maar als positief ervaren. pluspunten: netjes budget hotel, vriendelijk personeel, levendige wijk minpunten: gehorig, vreselijk ontbijt

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 8Merel03-02-2011

PRIMA voor jonge stellen!

Hotel Barbara ligt echt op een ideale plek in Barcelona in een zijstraat van La Rambla. Welliswaar lopen er wat prostituees voor de deur, maar dit is niet hinderlijk aangezien er ook véél politie loopt. De kamers zijn klein, eenvoudig, maar netjes en schoon. De bedden bestaan uit een matras op een grote plank. Wanneer je geen luxe nodig hebt, maar wel een budget hotel op een fantastische locatie. Dan is hotel Barbara ideaal! Overlast van geluid heb je alleen als er irritante engelsen zijn. (dit hadden wij de 1e nacht. De overige nachten prima geslapen).Wat ook erg prettig is, is dat een paar straten verder La Boqueria(grote overdekte markt) is waar je een ruime keus aan etenswaren hebt! HEERLIJK als ontbijt en niet duur. Vanaf hier alles prima te bereiken met de metro en te lopen vanaf shuttle bus vanaf airport(stopt op placa Catalunya). Wil je goedkoop even weg: PRIMA

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Sabrina Hermans26-08-2010

Perfect om te stedentrippen

We zijn hier een weekje verbleven. Het lag aan een zijstraatje van la Rambla (de hoofdstraat (?) van Barcelona) en vanuit hier konden we overal komen. De metro was goed bereikbaar, ongeveer 300 meter lopen. Strand was iets verder weg maar met de bus (touristique) goed bereikbaar. Kamers waren schoon. Vriendelijke dame bij de receptie. Afstandsbediening moest je (logisch) borg voor betalen. Geen problemen gehad, alles in orde. Ook geen last gehad van de buurt/geluidsoverlast. En dat terwijl onze kamer aan de wegkant lag. (jong stel)

Gereisd met partner in mei 2009

• 6MRS Huisman21-07-2010

ligging nabij centrum

Het enige nadeel voor ons was het bed, we hadden een twee persoon bed gekregen terwijl we twee een persoon bedden besteld hadden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

• 7Monique14-03-2010

heerlijk simpel

Hotel Barbara was voor 1 nachtje goed genoeg. Hotelkamers waren gewoon schoon, douche was schoon, alleen onze douche werkte niet goed, eerst veel water en opeens een zeikstraaltje. Maar goed voor dat ene nachtje heb ik er lekker geslapen. Groot pluspunt je zit in een zijstraat van de ramblas! Vanuit hotelkamer zicht op de hoeren die naast het hotel op de hoek staan maar zeker geen last hier van ondervonden. Ontbijt was matig. Eerst kregen we helemaal niets terwijl we er wel voor betaald hadden en met mn beetje spaanse kennis (ze sprak geen engels) heb ik voor 10 man toch nog een klein ontbijtje kunnen regelen. Kortom voor 1 nachtje was het zeker goed te doen!

Gereisd met vrienden in februari 2010

Hotel Barbara info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad

• Afstand tot strand1 km

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats