Hotel Banys Orientals

Kleine hotelsWeer vandaag13°3°
Hotel Banys Orientals
8,1

10 reviews over Hotel Banys Orientals in het Nederlands

Erg fijn hotel in leuke buurt.

Marieke
28-9-2016

Zeer behulpzaam hotelpersoneel. Flesjes koud water altijd gratis mee te nemen. Bij regen krijg je paraplu. Bij mooi weer krijg je dun strandlakentje. Ideaal als je alleen met minimale handbagage weekendje weg gaat.

Onze hotelkamer had alleen weinig licht, slechts schemerlampjes.

Gereisd met vrienden in september 2016

Super

Tom
6-9-2015

Was echt zonder te veel worden 1 fantastische ervaring

Gereisd met partner in juli 2015

Prima hotel in super leuke wijk!

patricia oostveen
20-8-2013

3 nachtjes verbleven in dit hotel. De locatie is echt erg leuk! In de bruisende wijk el borne. Veel winkeltjes en restaurantjes in de buurt. La Rambla is te lopen, strand ook maar taxi is ook maar een paar euro (metrostation trouwens ook op de hoek van het hotel).

Gereisd met partner in augustus 2013

Degelijk hotel.

R.v.S.
22-1-2011

Tijdens zakenverblijf twee overnachtingen in dit no nonsen hotelletje, aardig in de buurt van het centrum gelegen.

Minpunt vrij veel lawaai van buitenaf.

Gereisd zakelijk in juli 2010

Redelijk hotel

Anja
14-9-2009

In september zijn wij 8 nachten in dit hotel geweest. De service van het personeel en de ligging van het hotel is goed. Kamer was klein en erg gehorig,voornamelijk geluid van binnenuit het hotel, (douche van de buren, centrale afzuigsysteem). De kamer was niet schoon en de douche was matig. Wij hadden een kamer op de 4e verdieping aan de achterkant. Ik denk zeker dat er in Barcelona betere hotels voor deze prijs te verkrijgen zijn.

Gereisd met partner in september 2009
2008

Een echte aanrader - City trip - 21 TEM 25 Juni

Jan & Isabelle Keuppens - Van den Branden
26-6-2008

Recent in dit hotel verbleven naar aanleidng van een bruiloft in Terrassa. Grote groep familie en vrienden in dit hotel en het bijgebouw met de suites; zeer aangenaam ingericht, super ligging midden in het hart van oude Barcelona, op wandelafstand van Port Vell, Placa Catalunya, het strand in Barcelonetta,...bovendien staat het restaurant van het Hotel in de Michelingids vermeld...erg lekker eten

Op 23 & 24 juni dan ook de midzomerfeesten meegemaakt; een zootije ongeregeld op strand, vuurwerk dat gewoon op straat afgeschoten werd, etc. --> dit was enige minpuntje

een echte aanrader

Gereisd familie in juni 2008

Super leuk hotel(ietwat gehorig)! Op loopafstand van het Ramblas, gelegen in een leuke gezellige straat. Mooie kamers(echt zoals op de foto´s en site) en schoon. Niet heel erg groot (onze kamer dan), ook de badkamer had wat groter gemogen, maar ach, je bent er maar even want voor de rest leef je buiten. Verder prima, vriendelijk personeel, een heerlijk ontbijt met alles wat je je maar kan bedenken.

Als we weer een keer naar Barcalona gaan, dan is onze keuze weer Banys Orientals.

Gereisd met vrienden in mei 2008
2006

inrichting mooi, maar erg gehorig

Dayenne L'abée
5-11-2006

inrichting mooi, maar erg gehorig. Je hoort het water (van de wc?) van andere gasten lopen langs de muren. De 2-persoons kamer was ook aan de kleine kant; had daar meer van verwacht.

Gereisd met partner in oktober 2006

We zijn met collega's hier geweest

petra
14-5-2006

We zijn met collega's hier geweest. Eerste indruk was meteen goed, hele mooie kamers en zeker de appartementen zijn super. Personeel heel vriendelijk, goed ontbijt. Ligging is perfect dicht bij de Ramblas en div. restaurants etc. Met de bus door de stad langs alle bezienswaardigheden is zeker een aanrader. We hebben het super gehad, ga er zeker nog een keer naar toe. Het is een heerlijke stad en er is heel veel te zien.

Gereisd anders in mei 2006

Een heel knus, modern ingericht hotel

Astrid
5-4-2006

Een heel knus, modern ingericht hotel. Het is kleinschalig, met ontzettend vriendelijk en aardig personeel. De ligging is perfect, in een hippe studentenwijk, met veel winkeltjes en goede restaurants. Op loopafstand van de Ramblas, de haven en Placa de Catalunya. Echt de moeite waard!

Gereisd anders in april 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Banys Orientals voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Banys Orientals in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Banys Orientals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.