Hotel Ayre Rosellon

6 reviews over Hotel Ayre Rosellon in het Nederlands

Prima hotel

Carola
12-9-2013

Wat een geweldige stad! Prima hotel om in te verblijven, nog geen 5 minuten lopen van de Sagrada Familia en de dichts bijzijnde metro. Ook heel erg genoten van het mooie dakterras met zwembad.

Prima hotel op een prachtige locatie

pemaris
3-6-2013

We zijn hier vier nachten geweest. Mooie grote schone kamers met een complete badkamer met onder andere een regendouche. Een prima ontbijtbuffet. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

3e keer in Barcelona, beste hotel van de 3.

Arnold Smeets
26-5-2013

Vriendelijke ontvangst, kamer schoon en netjes, mooi compleet, minibar voorzien van 4x flesje water (werd gratis dagelijks aangevuld), bed iets aan de harde kant maar dat is persoonlijk. Er werd iedere dag schoongemaakt.

Het ontbijt was netjes compleet, het hotel heeft een parkeergarage. De

ligging is perfect voor de Sagrada Familia, op loopafstand, verder ook de metro op loopafstand. Taxi's rijden er volop en zijn niet duur. Zowel in het hotel als in de omgeving zijn weinig tot geen voorzieningen voor kleinere kinderen.

Eixample is een levendige wijk, vrij nieuw dus wat minder bezienswaardigheden dan in de oude stad. Wel veel horeca.

We hebben een aantal aanbieders voor Ayre Rosellon voor je op een rij gezet:

Wat heb je aan een hotel dat er prachtig uit ziet, nog nieuw ruikt, perfect gelegen is maar ontzettend slechte bedden heeft? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen als je dit hotel boekt. Bij de bouw van dit hotel (in 2011 opgeleverd volgens mij) is ogenschijnlijk veel oog voor detail geweest. Het ziet er zeer gelikt en stylisch uit.

De bedden zijn echter van een dusdanig slecht niveau dat ik hier absoluut niet meer terug zal keren. De bedden zijn smal van formaat, dun & hard en zijn tevens voorzien van rolwielen (en dit op een gladde vloer) waardoor een goede nachtrust praktisch onmogelijk is. Dit terwijl ik absoluut geen zeurderig type ben en ook absoluut wel iets gewend ben.

Een prachtig hotel met een zeer vriendelijke staf

Jochen Theite
9-9-2011

Prachtig gelegen hotel met alle mogelijkheden en een super zicht op de sagrada familia. Ontbijt met cava en met alle voorzieningen, superieure badkamer en moderne kamers. Enige minpuntje : harde bedden

Prima hotel op toeristische maar rustige plek

laura_honders
22-3-2011

Wij hadden een 3-persoonskamer dat uitkeek op de Sagrada Familia. Ja, daar doe je het toch voor... Met de metro (om de hoek) 2 of 3 haltes en je zit op Plaza Catalunya. We wilden eigenlijk 's avonds richting Rambla/Placa Reial gaan maar zijn toch in de buurt van hotel gebleven. Heerlijke tapas bij leuke, rustige tentjes. Ontbijt was prima en uitgebreid met Nespresso en alles. Kortom, aanradar

We hebben een aantal aanbieders voor Ayre Rosellon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ayre Rosellon in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ayre Rosellon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.