Hotel Apart Rembrandt

2 reviews over Hotel Apart Rembrandt in het Nederlands

zeer goed gelegen

marianne en freek
24-1-2010

goede nette kamers alles ziet er nieuw en strak uit keurig schoon mooie badkamer en lekkere douche in een zijstraat van de ramblas dus gelijk in het centrum super geen ontbijt of bar in het complex wel een receptie

Gereisd Met partner in januari 2010

Aanrader !

Carmen
22-4-2009

Gelegen in een zijstraat van de Ramblas, in een pand waar volop renovatiewerken aan de gang zijn ( geen last van gehad ). Wij hadden een nieuwe kamer voor 3 personen die ruim genoeg was. Zeer netjes, elke dag gepoetst, verse handdoeken en een goede receptionist die zeer behulpzaam was. Je krijgt een sleutel van de voordeur, de gang en de kamer, wat een veilig gevoel geeft. Er is een keuken aanwezig, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Ze staan zeker open voor verbeteringen en willen er graag een succes van maken. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding! Metro: Plaza Catalunya, 2 haltes van Gard du Nord waar de bussen uit Gerona toekomen. Dit boeken als je: Iets modern, proper, goed gelegen ( bij winkels, Ramblas en metro ) en goedkoop zoekt.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresC/. Canuda, 13, PRPL. 08002(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apart Rembrandt in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apart Rembrandt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.