Hotel Andante

Hotel Andante
8,7

31 reviews over Hotel Andante in het Nederlands

Super hotel, lekker alles dichtbij !

Joyce en Edwin
13-10-2015

Wij waren 5 dagen in dit hotel, bij aankomst 's-morgens vroeg konden we gelijk inchecken en naar onze kamer toe. Alles ligt op loop afstand, 5 min naar de Ramblas, metro station op 5 min. Strand is ca 15 min lopen. Hotel is schoon, en de kamers zijn netjes leuk en strak ingericht. Ontbijt was ook top, van alles en nog wat en voor ieder wat wils.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Jano
10-9-2015

Prima hotel op een fantastische locatie. Je ontgaat de drukte volledig terwijl je twee straten later op las Ramblas staat. De hotelkamers zijn strak en super schoon. Het dakterras is alleen erg klein en vaak druk. Ontbijt is prima Engels ontbijt. Helaas geen variatie in aanbod van ontbijt. Wij vertrokken pas laat in de avond en we konden voor een bijdrage van 10 euro gebruik maken van de speciale douchecabine. Ideaal als je de hele dag door Barcelona hebt gezwoegd en nog in het vliegtuig naar Nederland moet stappen. WiFi is goed en door heel het hotel beschikbaar! Het hotel is ideaal voor stelletjes en reizende duo's. Erg weinig accomodaties voor kinderen.

Gereisd Met partner in juli 2015

Super mooi Hotell om Barcelona te verkennen!

Fam. Fijnenberg
28-6-2015

Fantastische dagen gehad in Andante, geweldig mooi, schoon hotel met schitterend uitzicht vanaf dakterras. Ideale ligging.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Goed betaalbaar hotel vlak bij de Rambla

Van roon
6-5-2015

Mooi hotel. Vriendelijk behulpzaam personeel, internetten of inchecken voor terugreis moeizaam. Tijdslimiet en munten nodig. Zwembad bij mooi weer te klein, en te weinig stoelen.

Gereisd Met partner in mei 2015

Super

ton_19
19-4-2015

Modern / schoon / prima ligging / goede bedden /mooie badkamer (alleen wat donker) / prima ontbijt / goede beveiliging / attent personeel / geen aanmerkingen. Kom hier zeker terug.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!

Els
30-3-2015

Wat een fris, schoon, modern hotel! Prima ontbijt, mooie kamer (wij hadden met zonneterras) Leuk dakterras met dito zwembad met prachtig uitzicht over de stad. Deze was alleen niet verwarmd, maar dat mag de pret niet drukken. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2015

Mooi modern hotel!

dennis199021
20-1-2015

Mooi modern op goede locatie, fijne uitval basis voor een stedentrip en alle bezichtigingen goed bereikbaar met de metro! Personeel zeer vriendelijk en ontbijt goed verzorgd en vers! Ook is de veiligheid in het hotel goed, aangezien je overal je pasje voor nodig hebt, zelfs bij de ingang!

Gereisd Met partner in januari 2015

rustig gelegen en toch midden in de stad!

nathalie
28-8-2014

Hotel Andante is modern ingericht en vooral schoon. Het ligt prima ten opzichte van de oude wijk en het strand, op loopafstand. Het is wel jammer dat er geen bar of ander punt in het hotel is om nog even gezellig te zitten. Het zwembad is prachtig en het uitzicht adembenemend, maar het terras erbij veel te klein voor het aantal gasten. De gangen zijn zeer spaarzaam verlicht. Vanwege de populariteit van het hotal was het helemaal volgeboekt en was er geen flexibiliteit om wat eerder in te checken. Het uitzicht vanuit de kamer viel voor ons tegen. Je kijkt tegen vervallen appartmenten aan.

Gereisd Met partner in Fri Aug 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig, luxe, schoon en modern hotel.

Lenie
25-6-2014

Een fantastisch hotel. Echt een aanrader. Het is schoon, netjes, modern luxe. Het uitzicht vanaf het dakterras met zwembad is adembenemend. Het zwembad was heerlijk om in te zwemmen. Op het dakterras was het heerlijk vertoeven met genoeg ligstoelen en een gezellig muziekje. Gelegen in een rustige omgeving, maar toch dichtbij het begin van de Ramblas en metrostation. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Toen we nog niet in onze kamer konden werd onze koffers netjes apart gehouden en kregen we een bonnetje. Prijs/kwaliteit is prima. Het ontbijt was vers, gevarieerd en het smaakte heerlijk. Vriendelijk personeel bij het ontbijt en alles werd netjes bijgevuld. Handig de food en drinks automaat in het hotel, maar dichtbij was de goedkope supermarkt waar we dan ook flink gebruik van gemaakt hebben. De kamers waren schoon en netjes en we hadden goedwerkende wifi. Als we weer naar Barcelona zouden gaan, dan zouden we zeker weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd Met partner in mei 2014

Geweldig

meneer Gude
19-5-2014

Geweldig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in mei 2014

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andante in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.