Hotel Andante

Hotel Andante
8,7

62 reviews over Hotel Andante in het Nederlands

rustig gelegen en toch midden in de stad!

nathalie
28-8-2014

Hotel Andante is modern ingericht en vooral schoon. Het ligt prima ten opzichte van de oude wijk en het strand, op loopafstand. Het is wel jammer dat er geen bar of ander punt in het hotel is om nog even gezellig te zitten. Het zwembad is prachtig en het uitzicht adembenemend, maar het terras erbij veel te klein voor het aantal gasten. De gangen zijn zeer spaarzaam verlicht. Vanwege de populariteit van het hotal was het helemaal volgeboekt en was er geen flexibiliteit om wat eerder in te checken. Het uitzicht vanuit de kamer viel voor ons tegen. Je kijkt tegen vervallen appartmenten aan.

Gereisd Met partner in Fri Aug 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Sonia
6-8-2014

Alhoewel wij in de vroege morgen arriveerden werd ons al een kamer toegewezen.; Een kamer met groot terras en zonnestoelen waar wij niet voor hadden betaald; Het onthaal was super vriendelijk. De kennis van het engels was perfect. Het ontbijt was voor zijn prijs zeker in orde. Het is een super modern hotel, fantastisch gelegen. Een zeer rustig hotel ook, alhoewel je vlak achter de Ramblas zit. Proper en netheid troef. Dit hotel is zeker een aanrader. Eentje om terug te gaan als we Barcelona nog eens willen bezoeken.

Gereisd Anders in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top (gezins) hotel!

Jeroen Bakker
26-7-2014

Gelegen in de buurt van la Rambla (3 min lopen). Keurig personeel die zich ook in het Engels goed verstaanbaar kunnen maken. Wij hadden een family room met ons gezin: TOP. Inrichting is keurig en het zwembad op het dak biedt naast wat verkoeling ook een mooi uitzicht over de stad. Daarnaast ligt het hotel op een kleine 5 minuten lopen van de haven. Ontbijt is goed, met echt vers fruit. Ontbijt is wel aan de prijzige kant. Het hotel is prima voor gezinnen, maar ook als stel kun je hier prima een aantal dagen doorbrengen. Wij gaan zeker terug! Onze auto stond in de parkeergarage en heeft daar de hele dag nog (gratis) mogen staan tot wij vertrokken einde middag!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

D-reizen

Prachtig, luxe, schoon en modern hotel.

Lenie
25-6-2014

Een fantastisch hotel. Echt een aanrader. Het is schoon, netjes, modern luxe. Het uitzicht vanaf het dakterras met zwembad is adembenemend. Het zwembad was heerlijk om in te zwemmen. Op het dakterras was het heerlijk vertoeven met genoeg ligstoelen en een gezellig muziekje. Gelegen in een rustige omgeving, maar toch dichtbij het begin van de Ramblas en metrostation. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Toen we nog niet in onze kamer konden werd onze koffers netjes apart gehouden en kregen we een bonnetje. Prijs/kwaliteit is prima. Het ontbijt was vers, gevarieerd en het smaakte heerlijk. Vriendelijk personeel bij het ontbijt en alles werd netjes bijgevuld. Handig de food en drinks automaat in het hotel, maar dichtbij was de goedkope supermarkt waar we dan ook flink gebruik van gemaakt hebben. De kamers waren schoon en netjes en we hadden goedwerkende wifi. Als we weer naar Barcelona zouden gaan, dan zouden we zeker weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd Met partner in mei 2014

Geweldig

meneer Gude
19-5-2014

Geweldig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in mei 2014

Super de Luxe

an
27-4-2014

Geweldig hotel, rustig gelegen, heel centraal, met vriendelijk en bekwaam personeel. Prijs/kwaliteit is meer dan goed. Ontbijt is voortreffelijk verzorgd, het zwembad op het dak is (heel) klein, maar dat kan je al op de foto's zien, het heeft echter een fantastisch uitzicht over de stad. Kamers goed verzorgd en zeer schoon.

Gereisd Met vrienden in april 2014

3 sterren met een dikke plus!!!

marjoleinstraten
8-4-2014

Een supernet en schoon hotel gelegen op een steenworp afstand van de Ramblas en de haven. Vanaf het dakterras heb je een schitterend uitzicht over Barcelona. Vriendelijk personeel staat je te woord. Het is een tophotel onder de 3 sterren classificatie Ontbijt is goed verzorgd en de kamers zijn ruim, netjes en schoon (dagelijks). Een hotelbar ontbreekt maar dat wordt gecompenseerd door de drank en snoep/snack automaat in de knusse lounge. Een goede prijs/kwaliteitverhouding voor een gunstig gelegen hotel.

Gereisd Met vrienden in april 2014

Prima

Dries
31-3-2014

Fijn hotel met gratis wifi, kluisje en topzwembad op het dakterras!

Gereisd Met partner in april 2013

Wat een goede uitvalsbasis voor het centrum!!

Joke
20-3-2014

Hotel Andante is prima gelegen, dicht bij La Rambla, dicht bij Placa de Catalunya, dichtbij het standbeeld van Columbus (dus vlak bij de haven), dicht bij de metro. Heel goede service, erg vriendelijke mensen, mooie kamers, prima bedden, goed ontbijt. echt een aanrader als je Barcelona wilt bezoeken

Gereisd Anders in januari 2014

Fantastisch modern hotel

Gerrit
2-3-2014

Hotel Andante ligt op loopafstand van De Ramblas, haven en metrostation Drasanes (allen ongeveer 500 m) en heeft dus een perfectie ligging. . Het is een 2 jaar oud hotel. Modern ingericht met gratis wifi. Beveiligd met een keycard die voor het binnenkomen, lift en kamer nodig is. De kamers zijn voorzien van een ruime badkamer met inloopdouche, gratis kluis en gratis TV. Eelke dag schoonmaak en schone badhandoeken. Personeel receptie spreekt goed Engels, is vriendelijk en behulpzaam. Bij receptie diverse tickets te koop voor bv bezienswaardigheden, metro en city tour. Ontbijt is goed en van 7 tot 10.30 uur. Op de 11e verd. is een dakterras met klein zwembad met een prachtig uitzicht over de stad. In de kelder is een fitnessruimte (gratis) en een grote ruimte met kluisjes (€ 2) voor je bagage. Makkelijk als je om 12 uur moet uitchecken en later op de dag vertrekt. Ook parkeergarage aanwezig. In de hal is een automaat voor drankjes en snacks. Schuin t.o. hotel is een supermarkt.

Gereisd Met partner in Sun Feb 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andante in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.