Hotel Andante

Hotel Andante
8,7

62 reviews over Hotel Andante in het Nederlands

Super hotel met prachtig uitzicht!

patricia_vanoord
2-6-2015

Net terug van 3 nachten Barcelona in Andante hotel. Centrale ligging op 5 minuten van Ramblas. Heerlijk uitgebreid ontbijt buffet. Dakterras met klein zwembad met prachtig uitzicht over de stad! Ik had de panoramic view room op 10de etage met net zo'n mooi uitzicht over de stad. Moderne schone kamer met mooie badkamer en goede bedden. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam goed Engels sprekend. Gratis WiFi in heel hotel. Lockers voor 2€ te huur met omkleedruimte zodat je de laatste dag je spullen kwijt kan bij een late check-out. Ik ben zelf reisagent en zou dit hotel zeker aanraden voor mijn klanten!

Gereisd Zakelijk in mei 2015

Prima plek

Boes
8-5-2015

Met 3 kinderen geweest. 2 connecting doors middels afsluiten einde gang. Netjes, schoon en veilig hotel. Fantastsch dakterras met schitterend uitzicht en met klein zwembad (10x3x1). Voor onze kinderen prima om na lange dag in de stad om even af te koelen. Perfecte ligging tov ramblas (1 wat matig straatje door), boulevard, metro en opstaphalte open bus. Plaza catalunya (plek voor bus van en naar vliegveld) naar hotel via metro of lopend (half uurtje). Wij komen terug

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Goed betaalbaar hotel vlak bij de Rambla

Van roon
6-5-2015

Mooi hotel. Vriendelijk behulpzaam personeel, internetten of inchecken voor terugreis moeizaam. Tijdslimiet en munten nodig. Zwembad bij mooi weer te klein, en te weinig stoelen.

Gereisd Met partner in mei 2015

GaSamen.nl

''Een van de betere hotels"

I. Ammeraal
4-5-2015

Grote tweepersoonskamer naar 'hotelbegrip'. Hotel is erg veilig, voor de ingang en lift heb je je hotelkaart nodig om binnen te komen. Het schoonmaken van de hotelkamer werd grondig gedaan, een groot pluspunt! Het ontbijt is zeer uitgebreid met hartig en zoet, voor ieder wat wils. Het uitzicht boven op het 'terras' is schitterend! Je hoeft hiervoor echt niet naar een ander uitzichtpunt, vanaf hier zie je echt alles. Zwembad is wat aan de kleine kant, maar zeker niet stoorbaar in het hoogseizoen. Locatie van hotel is ook perfect, net aan de Ramblas en dichtbij de haven waar je gezellig kunt eten. Personeel erg vriendelijk. Bij een tweede bezoekje aan Barcelona zou ik zeker weten weer in dit hotel intrekken!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

Super

ton_19
19-4-2015

Modern / schoon / prima ligging / goede bedden /mooie badkamer (alleen wat donker) / prima ontbijt / goede beveiliging / attent personeel / geen aanmerkingen. Kom hier zeker terug.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!

Els
30-3-2015

Wat een fris, schoon, modern hotel! Prima ontbijt, mooie kamer (wij hadden met zonneterras) Leuk dakterras met dito zwembad met prachtig uitzicht over de stad. Deze was alleen niet verwarmd, maar dat mag de pret niet drukken. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2015

Prima hotel, prima locatie

bart volders
10-3-2015

Mooi en modern hotel in het hartje van barcelona. Alles vlakbij, metro, la rambla, haven... en toch rustig gelegen. Kamer was al om 10u beschikbaar. Lekker ontbijt.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Geralda Holtkamp
28-2-2015

Hotel Andante in Barcelona is een aanrader voor wie naar Barcelona gaat. Het hotel is schoon, netjes, het personeel is heel vriendelijk en erg bereid om te helpen. Het ontbijt vonden wij heel uitgebreid en lekker. Er is geen bar in het hotel, maar met de Rambla om de hoek is dat geen enkel probleem. Goede wifi, je hoeft maar één keer in te loggen, dat maken we bijna nooit mee! Wij zullen bij een volgend bezoek aan Barcelona zeker terug gaan naar dit geweldige hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Mooi modern hotel!

dennis199021
20-1-2015

Mooi modern op goede locatie, fijne uitval basis voor een stedentrip en alle bezichtigingen goed bereikbaar met de metro! Personeel zeer vriendelijk en ontbijt goed verzorgd en vers! Ook is de veiligheid in het hotel goed, aangezien je overal je pasje voor nodig hebt, zelfs bij de ingang!

Gereisd Met partner in januari 2015

Top Hotel, Boven verwachting.

Familie Haasjes
21-10-2014

Vanaf El Prat met blauwe Aerobus naar Placa Catalunya en vanaf daar ongeveer half uurtje lopen naar Andante. We waren eind van de ochtend al daar dus konden we nog niet in onze kamer. Geen probleem, bagage achtergelaten, kregen bonnetjes mee en een toegangspas voor wc, lift, zwembad ed. Eerste indruk: Super. Kamer was ruim, schoon, supermoderne nette badkamer, alleen bedden vonden we te hard. Ontbijt is helemaal geweldig, alles is aanwezig, inclusief vers fruit. Als je wilt kun je buiten ontbijten in de patio tuin. Ligging van het hotel t.o.v. haven, la rambla, metro en citytourbus is ideaal. Inrichting van hotel is strak, modern en toch gezellig. Afwezigheid van bar wordt gecompenseerd door net geprijsde dranken- en snackautomaten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, spreekt goed engels. Zwembad op het dak is koud, maar wat een fantastisch uitzicht over de stad. Mochten wij nog eens naar Barcelona gaan, zullen we zeker in Hotel Andante overnachten.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andante in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.