Hotel Andante

Hotel Info

Meer hotelinfo

62 reviews over Hotel Andante

• Erg netjes

Hotel oogt nieuw en schoon , personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamer met balkon keurig, wel uitzicht op hoge flat, andere kamers erg donker en klein. Ontbijt prima. Wel erg jammer, geen toilet bij receptie, men moet dus omhoog met de lift naar eigen kamer hiervoor. Vervelend als je op taxi staat te wachten bij receptie. Er zijn maar 2 kleine liften voor alle kamers waarvan 1 defect was. 9 verdiepingen met trap is geen aanrader. Schoonmaak goed genoeg, doen muren in badkamer jammergenoeg niet, waarschijnlijk door tijdgebrek.

Met vrienden

• 10Marij Voermans11-08-2016

Voor herhaling vatbaar, geweldig!

Vriendelijk personeel. Prima kamer (kamer nummer: 1010) met mooi uitzicht over de stad. Heerlijk ontbijt, dit kun je bij mooi weer buiten nuttigen. Goede kwaliteit. Het enigste minpuntje was dat in de reisfolder het zwembad groter lijkt als in werkelijkheid. Maar verder "een tophotel" Zeker 4 * waard!

• 8aline26-06-2016

super hotel, is echt zoals het is afgebeeld

het hotel is goed bereikbaar met de metro. klein stukje lopen, vandaar kun je Barcelona echt verkennen. neem een meerdagen kaart, stukken goedkoper.

minder, de achterkant van het hotel grenst echt aan de hoogbouw erachter, ik vond het ook wel charmant eerlijk gezegd, maar kan me voorstellen dat mensen dat minder vinden.

ik was er met mijn 18 jarige dochter, je kan ontbijt bijboeken, maar om de hoek zit een super bakker, heerlijke capucino, croissants etc. voor heel weinig geld, verse jus d'orange. buiten kun je goed eten.

we hadden een driedaagse citytrip, heerlijk geshopt, gereisd, naar de zee geweest etc, het aquarium schijnt een aanrader te zijn, helaas hadden wij onvoldoende tijd.

Ik kom graag terug in dit hotel; super schoon en verzorgd. vanaf het dak met zwembad kijk je over Barcelona, gaudi kathedraal en de haven.

• 9I Boon25-06-2016

Super hotel!

Wij waren van 28 november t/M 1 december in dit hotel. Het hotel ligt 2 min. lopen van metro station drassanes, 2 min lopen naar la ramblas en 2 minuten lopen naar de zee! Super mooie kamers, modern met een uitzicht over de stad, je zag zelf sagrada famillia. Het ontbijt was heerlijk en vers! De service was ook top! De koffers konden we de heledag laten staan voordat we het vliegtuig terug namen.

• 9Aart de Kort03-05-2016

Goede uitvalsbasis voor alles in Barcelona

Keurig, schoon en vriendelijk hotel, vlakbij La Rambla. Het moderne interieur is erg strak en de kamers zijn bepaald donker. Het ontbijtbuffet is voortreffelijk. Roken kan op de patio of op het terras (met klein zwembad) op de 11e etage. Voor de ingang altijd wel 2 of 3 taxi's. Handig voor de terugreis naar het vliegveld! In de directe omgeving tal van goede restaurantjes. Gee hotel om lang op de kamer te veblijven, maar daar ga je dan ook niet voor naar Barcelona....

• 8van Dijck01-02-2016

Super!

Het grootste pluspunt van Hotel Andante is toch echt het mooie zwembad op het dakterras met fantastisch uitzicht over Barcelona. De kamers zijn zeer netjes. Heerlijk ontbijt in de ontbijtzaal, maar ook buiten kun je ontbijten. Minpuntjes: Er is geen bar waar je 's avonds even lekker iets kunt drinken (wel automaten met drankjes en snacks).Er is geen koelkastje op de kamer en geen balkon. Maar het zwembad met gigantisch uitzicht maakt werkelijk alles goed!

• 9Joyce en Edwin13-10-2015

Super hotel, lekker alles dichtbij !

Wij waren 5 dagen in dit hotel, bij aankomst 's-morgens vroeg konden we gelijk inchecken en naar onze kamer toe. Alles ligt op loop afstand, 5 min naar de Ramblas, metro station op 5 min. Strand is ca 15 min lopen. Hotel is schoon, en de kamers zijn netjes leuk en strak ingericht. Ontbijt was ook top, van alles en nog wat en voor ieder wat wils.

• 9Jano10-09-2015

Prima hotel op een fantastische locatie. Je ontgaat de drukte volledig terwijl je twee straten later op las Ramblas staat. De hotelkamers zijn strak en super schoon. Het dakterras is alleen erg klein en vaak druk. Ontbijt is prima Engels ontbijt. Helaas geen variatie in aanbod van ontbijt. Wij vertrokken pas laat in de avond en we konden voor een bijdrage van 10 euro gebruik maken van de speciale douchecabine. Ideaal als je de hele dag door Barcelona hebt gezwoegd en nog in het vliegtuig naar Nederland moet stappen. WiFi is goed en door heel het hotel beschikbaar! Het hotel is ideaal voor stelletjes en reizende duo's. Erg weinig accomodaties voor kinderen.

• 8Helentje15-08-2015

Volgende keer weer

Prima! Schoon en goed. Zou er de volgende keer weer naar toe gaan.

• 9Fam. Fijnenberg 28-06-2015

Super mooi Hotell om Barcelona te verkennen!

Fantastische dagen gehad in Andante, geweldig mooi, schoon hotel met schitterend uitzicht vanaf dakterras. Ideale ligging.

13 tips over Hotel Andante

• marjoleinstraten, 08-04-2014

Een kamer wat hoger gelegen. Afhankelijk van waar de kamer zich bevindt heb je een leuk uitzicht over de stad.

• Lenie, 25-06-2014

Bekijk de zonsondergang eens vanaf het dakterras van het hotel. Genieten!

• Joke, 20-03-2014

Neem de Hop on Hof off bus vlak bij het standbeeld van Columbus, je komt overal langs en kan dan b.v. 's middags iets bekijken en uitstappen.

3 vragen over Hotel Andante

• Larissa88, 23-09-2015

Hotel naar Camp Nou

Hoe ver is het om van het hotel bij het stadion te komen en wat is de beste manier om er te komen?

• Dennis, 07-01-2015

Reis

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe je het makkelijkst van de luchthaven het hotel kunt bereiken?

dennis199021, 20-01-2015

Dat kan zeker, Je gaat met de aerobus A2 naar Placa de Catalunya, vanaf daar pak je de metro naar Drassanes. Vanaf daar is nog 2 minuten lopen!

• Peter, 06-04-2014

Vliegveld

Wat is de beste manier om van het vliegveld tot hotel andante te komen

Tessa, 08-04-2014

Je kunt natuurlijk ook een taxi met zijn tweeen nemen. Ik geloof dat je dan ongeveer 30 euro kwijt bent.

peter, 08-04-2014

bedankt, we gaan voor het eerst een citytrip doen, wij wonen maar op een dorp, dus metro's en tram's kennen wij niet, dat word nog een hele puzzel.

Tessa, 08-04-2014

Wij gaan met onze 2 jongens en nemen dus een taxi vanaf het vliegveld, als je alleen met je partner bent kun je de aerobus vanaf het vliegveld nemen naar plaza catalunya en vanaf daar lopen of de metro pakken op plaza catalunya naar station drassanes.

Nicole, 21-05-2014

Met bus 46 naar Pl. Espanya en dan met de Metro L3(groene lijn) naar station Drassanes(3 haltes) Werkt Prima!

• RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt