Hotel Andante

Meer hotelinfo

62 reviews over Hotel Andante

• 9Sonia06-08-2014

Fantastisch hotel

Alhoewel wij in de vroege morgen arriveerden werd ons al een kamer toegewezen.; Een kamer met groot terras en zonnestoelen waar wij niet voor hadden betaald; Het onthaal was super vriendelijk. De kennis van het engels was perfect. Het ontbijt was voor zijn prijs zeker in orde. Het is een super modern hotel, fantastisch gelegen. Een zeer rustig hotel ook, alhoewel je vlak achter de Ramblas zit. Proper en netheid troef. Dit hotel is zeker een aanrader. Eentje om terug te gaan als we Barcelona nog eens willen bezoeken.

• 9Joke20-03-2014

Wat een goede uitvalsbasis voor het centrum!!

Hotel Andante is prima gelegen, dicht bij La Rambla, dicht bij Placa de Catalunya, dichtbij het standbeeld van Columbus (dus vlak bij de haven), dicht bij de metro. Heel goede service, erg vriendelijke mensen, mooie kamers, prima bedden, goed ontbijt. echt een aanrader als je Barcelona wilt bezoeken

• 9Marieke23-09-2013

Volgende keer weer hier!

Naar aanleiding van de positieve reacties dit hotel geboekt. En het is helemaal waar, het is super! De ligging is zeer centraal en toch rustig en -ook met 2 vrouwen- veilig gelegen. Ook het pasjes systeem om zorgde dat we ons zeer veilig voelden. De receptie is servicegericht, spreken goed Engels. Er staan 3 computers met printer (1 euro per 10 min) zodat je online kunt inchecken als je wilt, voor de rest is er gratis snelle en goed werkende wifi. Kamers zijn ruim, schoon en fris. Bij bad en wc zit een schuifdeur, maar de wastafel en spiegel zijn open dus je ziet de beauty rituelen van je kamergenoot. De gangen zijn inderdaad wat donker. Dakterras is leuk, uitzicht prachtig! Automaten met drankjes (goede prijzen) zodat je lekker beneden op de loungeset je eigen drankjes/snackjes kunt gebruiken. Ontbijten heb ik daar niet gedaan (vond het duur), om de hoek zit een leuk bakkertje waar je voor weinig kunt ontbijten. Supermarkt om de hoek. Metrostation Drasannes op loopafstand. Geweldig!

• 9Stefan28-08-2013

Top hotel!

Prima verzorgde kamers met badkamer. Elke dag nieuwe handdoeken en werd de kamer schoongemaakt. Tv, goed werkende airco en comfortabele bedden. Eenvoudig te bedienen kluisje om je waardevolle spullen in op te bergen. Vriendelijk personeel, behulpzaam en spreekt degelijk engels. Bij het inchecken krijg je de internet wi-fi code mee, een stadsplattegrond en een pasje voor je kamer. Dit pasje is de sleutel voor je kamer, maar ook voor elke deur in het hotel. Het hotel zelf heeft geen bar, maar er staan automaten waar je tegen betaling gekoelde drankjes uit kan halen. Het ontbijt is van 7 tot 10.30 en heeft voldoende keuze. Dakterras leek groter dan het is. Het zwembad is niet groot en echt om af te koelen. Het aantal ligstoelen is ook beperkt. Het hotel is goed bereikbaar met metrostation Drassanes op de hoek. o.a. La Rambla is op loopafstand. Op de dag van vertrek krijgt je bagage een label en kan eventueel worden neergezet bij de receptie als je later op de dag vertrekt.

• 9wendy11-04-2013

Prima hotel op goede locatie!

Vlakij haven en Ramblas, modern, net hotel. Ruime, complete kamers, alles schoon. Vriendelijk personeel, net ontbijt, voor ieder wat wils. Prachtig uitzicht op de 11e verdieping! Een aanrader dit hotel!

13 tips over Hotel Andante

• marjoleinstraten, 08-04-2014

Een kamer wat hoger gelegen. Afhankelijk van waar de kamer zich bevindt heb je een leuk uitzicht over de stad.

• Lenie, 25-06-2014

Bekijk de zonsondergang eens vanaf het dakterras van het hotel. Genieten!

• Joke, 20-03-2014

Neem de Hop on Hof off bus vlak bij het standbeeld van Columbus, je komt overal langs en kan dan b.v. 's middags iets bekijken en uitstappen.

3 vragen over Hotel Andante

• Larissa88, 23-09-2015

Hotel naar Camp Nou

Hoe ver is het om van het hotel bij het stadion te komen en wat is de beste manier om er te komen?

• Dennis, 07-01-2015

Reis

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe je het makkelijkst van de luchthaven het hotel kunt bereiken?

dennis199021, 20-01-2015

Dat kan zeker, Je gaat met de aerobus A2 naar Placa de Catalunya, vanaf daar pak je de metro naar Drassanes. Vanaf daar is nog 2 minuten lopen!

• Peter, 06-04-2014

Vliegveld

Wat is de beste manier om van het vliegveld tot hotel andante te komen

Tessa, 08-04-2014

Je kunt natuurlijk ook een taxi met zijn tweeen nemen. Ik geloof dat je dan ongeveer 30 euro kwijt bent.

peter, 08-04-2014

bedankt, we gaan voor het eerst een citytrip doen, wij wonen maar op een dorp, dus metro's en tram's kennen wij niet, dat word nog een hele puzzel.

Tessa, 08-04-2014

Wij gaan met onze 2 jongens en nemen dus een taxi vanaf het vliegveld, als je alleen met je partner bent kun je de aerobus vanaf het vliegveld nemen naar plaza catalunya en vanaf daar lopen of de metro pakken op plaza catalunya naar station drassanes.

Nicole, 21-05-2014

Met bus 46 naar Pl. Espanya en dan met de Metro L3(groene lijn) naar station Drassanes(3 haltes) Werkt Prima!

• RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt