Hotel Andante

Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°12°
Hotel Andante
8,6

8 reviews over Hotel Andante in het Nederlands

prima hotel, vriendelijk personeel, schoon en net

AR
21-2-2017

Wij hebben 3 nachten overnacht in het Adante hotel. Het is netjes, schoon en vriendelijk personeel. ontbijt is goed, voor ieder wat wils. Mooi uitzicht vanaf het dak. in tegenstelling tot wat ik eerder heb gelezen kun je wel naar het toilet bij de receptie. je krijgt dan een kaart en kunt bij de gym naar het toilet. helaas werkte de airco nog niet waardoor het erg warm was op de kamer. 25 graden in de nacht. desondanks zou ik er zo weer boeken. het ligt erg centraal. vlakbij de hop on hop of routes (5 minuten lopen) en 1 straat vanaf de Rambla. voor de deur is een taxi standplaats en voor 30 euro ben je op het vliegveld. geen gedoe met metro of bus. bij de receptie kun je voor alle bezienswaardigheden en bus/metro etc. kaarten kopen. ook staan er 2 computers waar je tegen betaling gebruik van kunt maken. in het hotel is gratis wifi. het hotel is niet lang geleden vernieuwd en ziet er mooi uit van binnen. Wij willen het zeker aanraden

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Erg netjes

[email protected]
29-8-2016

Hotel oogt nieuw en schoon , personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamer met balkon keurig, wel uitzicht op hoge flat, andere kamers erg donker en klein. Ontbijt prima. Wel erg jammer, geen toilet bij receptie, men moet dus omhoog met de lift naar eigen kamer hiervoor. Vervelend als je op taxi staat te wachten bij receptie. Er zijn maar 2 kleine liften voor alle kamers waarvan 1 defect was. 9 verdiepingen met trap is geen aanrader. Schoonmaak goed genoeg, doen muren in badkamer jammergenoeg niet, waarschijnlijk door tijdgebrek.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Prima hotel, prima locatie

bart volders
10-3-2015

Mooi en modern hotel in het hartje van barcelona. Alles vlakbij, metro, la rambla, haven... en toch rustig gelegen. Kamer was al om 10u beschikbaar. Lekker ontbijt.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super de Luxe

an
27-4-2014

Geweldig hotel, rustig gelegen, heel centraal, met vriendelijk en bekwaam personeel. Prijs/kwaliteit is meer dan goed. Ontbijt is voortreffelijk verzorgd, het zwembad op het dak is (heel) klein, maar dat kan je al op de foto's zien, het heeft echter een fantastisch uitzicht over de stad. Kamers goed verzorgd en zeer schoon.

Gereisd Met vrienden in april 2014

3 sterren met een dikke plus!!!

marjoleinstraten
8-4-2014

Een supernet en schoon hotel gelegen op een steenworp afstand van de Ramblas en de haven. Vanaf het dakterras heb je een schitterend uitzicht over Barcelona. Vriendelijk personeel staat je te woord. Het is een tophotel onder de 3 sterren classificatie Ontbijt is goed verzorgd en de kamers zijn ruim, netjes en schoon (dagelijks). Een hotelbar ontbreekt maar dat wordt gecompenseerd door de drank en snoep/snack automaat in de knusse lounge. Een goede prijs/kwaliteitverhouding voor een gunstig gelegen hotel.

Gereisd Met vrienden in april 2014

Super goed hotel!

Jessica
14-4-2013

Fijn hotel op een goede locatie! Mooie kamers met erg fijne bedden en douche. Ontbijt is uitstekend. Als je niet goed weet waar je wilt gaan eten in de stad vraag het bij de receptie zij geven je een route vanaf google maps mee en reserveren indien nodig voor je.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel op top locate

Sabrina
5-3-2013

Splinter nieuw hotel, vlakbij de Ramblas (straatje door en je bent er). Ideale ligging om dingen te ondernemen, je zit overal in de buurt (Ramblas, strand, winkels). Heerlijke bedden en super fijne douche...kortom het ideale hotel voor een steden trip naar Barcelona!!!

Gereisd Met vrienden in maart 2013

tophotel

ik
27-11-2012

prachtig hotel, dicht bij de metro en de rambla en uitgaansgebied, super

Gereisd Met vrienden in november 2012

• Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andante in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.