Hotel Andante

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Andante voor je op een rij gezet:

62 reviews over Hotel Andante

• 9Familie Haasjes21-10-2014

Top Hotel, Boven verwachting.

Vanaf El Prat met blauwe Aerobus naar Placa Catalunya en vanaf daar ongeveer half uurtje lopen naar Andante. We waren eind van de ochtend al daar dus konden we nog niet in onze kamer. Geen probleem, bagage achtergelaten, kregen bonnetjes mee en een toegangspas voor wc, lift, zwembad ed. Eerste indruk: Super. Kamer was ruim, schoon, supermoderne nette badkamer, alleen bedden vonden we te hard. Ontbijt is helemaal geweldig, alles is aanwezig, inclusief vers fruit. Als je wilt kun je buiten ontbijten in de patio tuin. Ligging van het hotel t.o.v. haven, la rambla, metro en citytourbus is ideaal. Inrichting van hotel is strak, modern en toch gezellig. Afwezigheid van bar wordt gecompenseerd door net geprijsde dranken- en snackautomaten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, spreekt goed engels. Zwembad op het dak is koud, maar wat een fantastisch uitzicht over de stad. Mochten wij nog eens naar Barcelona gaan, zullen we zeker in Hotel Andante overnachten.

Met jonge kinderen

• 9Jeroen Bakker26-07-2014

Top (gezins) hotel!

Gelegen in de buurt van la Rambla (3 min lopen). Keurig personeel die zich ook in het Engels goed verstaanbaar kunnen maken. Wij hadden een family room met ons gezin: TOP. Inrichting is keurig en het zwembad op het dak biedt naast wat verkoeling ook een mooi uitzicht over de stad. Daarnaast ligt het hotel op een kleine 5 minuten lopen van de haven. Ontbijt is goed, met echt vers fruit. Ontbijt is wel aan de prijzige kant. Het hotel is prima voor gezinnen, maar ook als stel kun je hier prima een aantal dagen doorbrengen. Wij gaan zeker terug! Onze auto stond in de parkeergarage en heeft daar de hele dag nog (gratis) mogen staan tot wij vertrokken einde middag!

Met jonge kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Andante voor je op een rij gezet:

13 tips over Hotel Andante

• marjoleinstraten, 08-04-2014

Een kamer wat hoger gelegen. Afhankelijk van waar de kamer zich bevindt heb je een leuk uitzicht over de stad.

• Lenie, 25-06-2014

Bekijk de zonsondergang eens vanaf het dakterras van het hotel. Genieten!

• Joke, 20-03-2014

Neem de Hop on Hof off bus vlak bij het standbeeld van Columbus, je komt overal langs en kan dan b.v. 's middags iets bekijken en uitstappen.

3 vragen over Hotel Andante

• Larissa88, 23-09-2015

Hotel naar Camp Nou

Hoe ver is het om van het hotel bij het stadion te komen en wat is de beste manier om er te komen?

• Dennis, 07-01-2015

Reis

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe je het makkelijkst van de luchthaven het hotel kunt bereiken?

dennis199021, 20-01-2015

Dat kan zeker, Je gaat met de aerobus A2 naar Placa de Catalunya, vanaf daar pak je de metro naar Drassanes. Vanaf daar is nog 2 minuten lopen!

• Peter, 06-04-2014

Vliegveld

Wat is de beste manier om van het vliegveld tot hotel andante te komen

Tessa, 08-04-2014

Je kunt natuurlijk ook een taxi met zijn tweeen nemen. Ik geloof dat je dan ongeveer 30 euro kwijt bent.

peter, 08-04-2014

bedankt, we gaan voor het eerst een citytrip doen, wij wonen maar op een dorp, dus metro's en tram's kennen wij niet, dat word nog een hele puzzel.

Tessa, 08-04-2014

Wij gaan met onze 2 jongens en nemen dus een taxi vanaf het vliegveld, als je alleen met je partner bent kun je de aerobus vanaf het vliegveld nemen naar plaza catalunya en vanaf daar lopen of de metro pakken op plaza catalunya naar station drassanes.

Nicole, 21-05-2014

Met bus 46 naar Pl. Espanya en dan met de Metro L3(groene lijn) naar station Drassanes(3 haltes) Werkt Prima!

• RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt