Hotel Andante

14 reviews over Hotel Andante in het Nederlands

Fantastisch hotel met superligging

Anouscka
25-8-2018

Heerlijk schoon hotel, ruime kamers, goede bedden, rustig gelegen maar binnen vijf minuten op La Rambla. Goede wifi, en elke dag schoonmaak. Ontbijt in straatje om de hoek bij goedkope bakker. Ook veel supermarktje, afhaalpizza etc om de hoek. Erg vriendelijk personeel.

super hotel, is echt zoals het is afgebeeld

aline
26-6-2016

het hotel is goed bereikbaar met de metro. klein stukje lopen, vandaar kun je Barcelona echt verkennen. neem een meerdagen kaart, stukken goedkoper.

minder, de achterkant van het hotel grenst echt aan de hoogbouw erachter, ik vond het ook wel charmant eerlijk gezegd, maar kan me voorstellen dat mensen dat minder vinden.

ik was er met mijn 18 jarige dochter, je kan ontbijt bijboeken, maar om de hoek zit een super bakker, heerlijke capucino, croissants etc. voor heel weinig geld, verse jus d'orange. buiten kun je goed eten.

we hadden een driedaagse citytrip, heerlijk geshopt, gereisd, naar de zee geweest etc, het aquarium schijnt een aanrader te zijn, helaas hadden wij onvoldoende tijd.

Ik kom graag terug in dit hotel; super schoon en verzorgd. vanaf het dak met zwembad kijk je over Barcelona, gaudi kathedraal en de haven.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Goede uitvalsbasis voor alles in Barcelona

Aart de Kort
3-5-2016

Keurig, schoon en vriendelijk hotel, vlakbij La Rambla. Het moderne interieur is erg strak en de kamers zijn bepaald donker. Het ontbijtbuffet is voortreffelijk. Roken kan op de patio of op het terras (met klein zwembad) op de 11e etage. Voor de ingang altijd wel 2 of 3 taxi's. Handig voor de terugreis naar het vliegveld! In de directe omgeving tal van goede restaurantjes. Gee hotel om lang op de kamer te veblijven, maar daar ga je dan ook niet voor naar Barcelona....

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016

Volgende keer weer

Helentje
15-8-2015

Prima! Schoon en goed. Zou er de volgende keer weer naar toe gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek

Boes
8-5-2015

Met 3 kinderen geweest. 2 connecting doors middels afsluiten einde gang. Netjes, schoon en veilig hotel. Fantastsch dakterras met schitterend uitzicht en met klein zwembad (10x3x1). Voor onze kinderen prima om na lange dag in de stad om even af te koelen. Perfecte ligging tov ramblas (1 wat matig straatje door), boulevard, metro en opstaphalte open bus. Plaza catalunya (plek voor bus van en naar vliegveld) naar hotel via metro of lopend (half uurtje). Wij komen terug

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

''Een van de betere hotels"

I. Ammeraal
4-5-2015

Grote tweepersoonskamer naar 'hotelbegrip'. Hotel is erg veilig, voor de ingang en lift heb je je hotelkaart nodig om binnen te komen. Het schoonmaken van de hotelkamer werd grondig gedaan, een groot pluspunt! Het ontbijt is zeer uitgebreid met hartig en zoet, voor ieder wat wils. Het uitzicht boven op het 'terras' is schitterend! Je hoeft hiervoor echt niet naar een ander uitzichtpunt, vanaf hier zie je echt alles. Zwembad is wat aan de kleine kant, maar zeker niet stoorbaar in het hoogseizoen. Locatie van hotel is ook perfect, net aan de Ramblas en dichtbij de haven waar je gezellig kunt eten. Personeel erg vriendelijk. Bij een tweede bezoekje aan Barcelona zou ik zeker weten weer in dit hotel intrekken!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

Fantastisch hotel

Geralda Holtkamp
28-2-2015

Hotel Andante in Barcelona is een aanrader voor wie naar Barcelona gaat. Het hotel is schoon, netjes, het personeel is heel vriendelijk en erg bereid om te helpen. Het ontbijt vonden wij heel uitgebreid en lekker. Er is geen bar in het hotel, maar met de Rambla om de hoek is dat geen enkel probleem. Goede wifi, je hoeft maar één keer in te loggen, dat maken we bijna nooit mee! Wij zullen bij een volgend bezoek aan Barcelona zeker terug gaan naar dit geweldige hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Geweldig hotel midden in Barcelona!

wwal
31-8-2013

Een fantastisch hotel in een rustige straat vlakbij de drukke Ramblas.. Metroingang om de hoek. Metro in Barcelona is goed geregeld. Prima parkeergarage onder het hotel (wel even van te voren reserveren). We konden de auto de hele dag in de garage laten staan op de dag van vertrek. Pas 's avonds hebben we de auto opgehaald. Ontbijt is goed (vers fruit, soorten broodjes, Engels ontbijt). Zwembad inderdaad niet groot maar kinderen vonden het geweldig om vanuit het zwembad (diepte ongeveer 50 cm) te kijken naar de stad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

super hotel!

Karine
11-7-2013

Dit hotel is een absolute aanrader, op alle gebied. Heeft een mooi dakterras met zwembad en ligzetels. Gratis wifi, kluis op de kamer. De kamer zelf is goed uitgerust, badkamer dik ok, prachtige inloopdouche, alle comfort. Het personeel is heel vriendelijk. Ontbijt: meer dan voldoende keuze, ook showcooking. Hotel Andante is perfect gelegen, op enkele minuutjes ben je op 'de Ramblas', metro in de buurt... voor ons perfect!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Prima hotel

Wil olsthoorn
4-5-2013

Centraal gelegen. Goede service. vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andante in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.