Hotel Andante

39 reviews over Hotel Andante in het Nederlands

Geweldige ervaring

Martijn van Hooydonk
18-9-2018

Mooi, modern hotel. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken. Dichtbij diverse metrostations, en dichtbij de Rambla

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch super gaaf

N.
16-8-2018

Het is echt een super hotel met een goede ligging. Een kleine 10 min lopen en je staat zo op de ramblas. De service en schoonmaak zijn top. De kamers zien er netjes uit en de bedden liggen prima. Het ontbijt is goed en het terras buiten is hartstikke leuk zeker met de sinaasappelbomen. Het zwembad is helemaal geweldig, deze is op de 11e verdieping dus je hebt een top uitzicht. Dit hotel is zeker geschikt voor een stedentrip en zou hier zeker weten nog terug komen.

Geweldig fijn hotel in de stad

Dewi
15-2-2018

Heerlijk schoon hotel. Ook veilig omdat je nergens in kunt zonder je pas. Zeer centraal gelegen en er werken super vriendelijke mensen. Wil je naar Barcelona dan meteen boeken. Heel veel plezier.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend!

Semmy
21-1-2018

Prachtige hotel in het centrum! Heerlijke ontbijt en heel schoon en mooi

Gereisd Met partner in januari 2018

prima hotel, vriendelijk personeel, schoon en net

AR
21-2-2017

Wij hebben 3 nachten overnacht in het Adante hotel. Het is netjes, schoon en vriendelijk personeel. ontbijt is goed, voor ieder wat wils. Mooi uitzicht vanaf het dak. in tegenstelling tot wat ik eerder heb gelezen kun je wel naar het toilet bij de receptie. je krijgt dan een kaart en kunt bij de gym naar het toilet. helaas werkte de airco nog niet waardoor het erg warm was op de kamer. 25 graden in de nacht. desondanks zou ik er zo weer boeken. het ligt erg centraal. vlakbij de hop on hop of routes (5 minuten lopen) en 1 straat vanaf de Rambla. voor de deur is een taxi standplaats en voor 30 euro ben je op het vliegveld. geen gedoe met metro of bus. bij de receptie kun je voor alle bezienswaardigheden en bus/metro etc. kaarten kopen. ook staan er 2 computers waar je tegen betaling gebruik van kunt maken. in het hotel is gratis wifi. het hotel is niet lang geleden vernieuwd en ziet er mooi uit van binnen. Wij willen het zeker aanraden

Gereisd Met vrienden in februari 2017

prima!

Hinke
30-1-2017

een aanrader dit hotel, keurig en prima ontbijt en een goede locatie. En niet te vergeten, een redelijke prijs.

Gereisd Met partner in november 2016

Mooi en sfeervol hotel

Mark R.
27-11-2016

Kamers netjes en verzorgd. Ontbijt normaal en genoeg Vriendelijk personeel Alles in het hotel alleen te bereiken met je kamer pasje. Zo ook binnenkomst in het hotel. Jammer dat er geen bar in het hotel aanwezig is. Drank kun je uit automaat halen.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel met een hele goede service

Marlou
13-9-2016

Heel fijn hotel ligging om de hoek van metro drassanes. Verschillende bakkertjes binnen 5 minuten van het hotel erg fijn en niet duur. Zwembad klein maar het uitzicht maakt alles goed. Als ik terug ga naar barcelona kom ik zeker terug bij dit hotel.

Erg netjes

[email protected]
29-8-2016

Hotel oogt nieuw en schoon , personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamer met balkon keurig, wel uitzicht op hoge flat, andere kamers erg donker en klein. Ontbijt prima. Wel erg jammer, geen toilet bij receptie, men moet dus omhoog met de lift naar eigen kamer hiervoor. Vervelend als je op taxi staat te wachten bij receptie. Er zijn maar 2 kleine liften voor alle kamers waarvan 1 defect was. 9 verdiepingen met trap is geen aanrader. Schoonmaak goed genoeg, doen muren in badkamer jammergenoeg niet, waarschijnlijk door tijdgebrek.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar, geweldig!

Marij Voermans
11-8-2016

Vriendelijk personeel. Prima kamer (kamer nummer: 1010) met mooi uitzicht over de stad. Heerlijk ontbijt, dit kun je bij mooi weer buiten nuttigen. Goede kwaliteit. Het enigste minpuntje was dat in de reisfolder het zwembad groter lijkt als in werkelijkheid. Maar verder "een tophotel" Zeker 4 * waard!

Gereisd Met partner in juli 2016

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andante in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.