Hotel Andante

33 reviews over Hotel Andante in het Nederlands

Geweldige ervaring

Martijn van Hooydonk
18-9-2018

Mooi, modern hotel. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken. Dichtbij diverse metrostations, en dichtbij de Rambla

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch super gaaf

N.
16-8-2018

Het is echt een super hotel met een goede ligging. Een kleine 10 min lopen en je staat zo op de ramblas. De service en schoonmaak zijn top. De kamers zien er netjes uit en de bedden liggen prima. Het ontbijt is goed en het terras buiten is hartstikke leuk zeker met de sinaasappelbomen. Het zwembad is helemaal geweldig, deze is op de 11e verdieping dus je hebt een top uitzicht. Dit hotel is zeker geschikt voor een stedentrip en zou hier zeker weten nog terug komen.

Geweldig fijn hotel in de stad

Dewi
15-2-2018

Heerlijk schoon hotel. Ook veilig omdat je nergens in kunt zonder je pas. Zeer centraal gelegen en er werken super vriendelijke mensen. Wil je naar Barcelona dan meteen boeken. Heel veel plezier.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend!

Semmy
21-1-2018

Prachtige hotel in het centrum! Heerlijke ontbijt en heel schoon en mooi

Gereisd Met partner in januari 2018

prima!

Hinke
30-1-2017

een aanrader dit hotel, keurig en prima ontbijt en een goede locatie. En niet te vergeten, een redelijke prijs.

Gereisd Met partner in november 2016

Mooi en sfeervol hotel

Mark R.
27-11-2016

Kamers netjes en verzorgd. Ontbijt normaal en genoeg Vriendelijk personeel Alles in het hotel alleen te bereiken met je kamer pasje. Zo ook binnenkomst in het hotel. Jammer dat er geen bar in het hotel aanwezig is. Drank kun je uit automaat halen.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel met een hele goede service

Marlou
13-9-2016

Heel fijn hotel ligging om de hoek van metro drassanes. Verschillende bakkertjes binnen 5 minuten van het hotel erg fijn en niet duur. Zwembad klein maar het uitzicht maakt alles goed. Als ik terug ga naar barcelona kom ik zeker terug bij dit hotel.

Voor herhaling vatbaar, geweldig!

Marij Voermans
11-8-2016

Vriendelijk personeel. Prima kamer (kamer nummer: 1010) met mooi uitzicht over de stad. Heerlijk ontbijt, dit kun je bij mooi weer buiten nuttigen. Goede kwaliteit. Het enigste minpuntje was dat in de reisfolder het zwembad groter lijkt als in werkelijkheid. Maar verder "een tophotel" Zeker 4 * waard!

Gereisd Met partner in juli 2016

Super hotel!

I Boon
25-6-2016

Wij waren van 28 november t/M 1 december in dit hotel. Het hotel ligt 2 min. lopen van metro station drassanes, 2 min lopen naar la ramblas en 2 minuten lopen naar de zee! Super mooie kamers, modern met een uitzicht over de stad, je zag zelf sagrada famillia. Het ontbijt was heerlijk en vers! De service was ook top! De koffers konden we de heledag laten staan voordat we het vliegtuig terug namen.

Gereisd Met partner in november 2015

Super!

van Dijck
1-2-2016

Het grootste pluspunt van Hotel Andante is toch echt het mooie zwembad op het dakterras met fantastisch uitzicht over Barcelona. De kamers zijn zeer netjes. Heerlijk ontbijt in de ontbijtzaal, maar ook buiten kun je ontbijten. Minpuntjes: Er is geen bar waar je 's avonds even lekker iets kunt drinken (wel automaten met drankjes en snacks).Er is geen koelkastje op de kamer en geen balkon. Maar het zwembad met gigantisch uitzicht maakt werkelijk alles goed!

Gereisd Met partner in augustus 2015

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andante in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.