Hotel Andante

62 reviews over Hotel Andante

• 2018
    8Martijn van Hooydonk18-09-2018

Geweldige ervaring

Mooi, modern hotel. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken. Dichtbij diverse metrostations, en dichtbij de Rambla

• 10Anouscka25-08-2018

Fantastisch hotel met superligging

Heerlijk schoon hotel, ruime kamers, goede bedden, rustig gelegen maar binnen vijf minuten op La Rambla. Goede wifi, en elke dag schoonmaak. Ontbijt in straatje om de hoek bij goedkope bakker. Ook veel supermarktje, afhaalpizza etc om de hoek. Erg vriendelijk personeel.

Met oudere kinderen

• 10N.16-08-2018

Fantastisch super gaaf

Het is echt een super hotel met een goede ligging. Een kleine 10 min lopen en je staat zo op de ramblas. De service en schoonmaak zijn top. De kamers zien er netjes uit en de bedden liggen prima. Het ontbijt is goed en het terras buiten is hartstikke leuk zeker met de sinaasappelbomen. Het zwembad is helemaal geweldig, deze is op de 11e verdieping dus je hebt een top uitzicht. Dit hotel is zeker geschikt voor een stedentrip en zou hier zeker weten nog terug komen.

• 8Dewi15-02-2018

Geweldig fijn hotel in de stad

Heerlijk schoon hotel. Ook veilig omdat je nergens in kunt zonder je pas. Zeer centraal gelegen en er werken super vriendelijke mensen. Wil je naar Barcelona dan meteen boeken. Heel veel plezier.

• 8Semmy21-01-2018

Uitstekend!

Prachtige hotel in het centrum! Heerlijke ontbijt en heel schoon en mooi

• 2017
    8Hinke30-01-2017

prima!

een aanrader dit hotel, keurig en prima ontbijt en een goede locatie. En niet te vergeten, een redelijke prijs.

• Oude reviews

8Mark R.27-11-2016

Mooi en sfeervol hotel

Kamers netjes en verzorgd. Ontbijt normaal en genoeg Vriendelijk personeel Alles in het hotel alleen te bereiken met je kamer pasje. Zo ook binnenkomst in het hotel. Jammer dat er geen bar in het hotel aanwezig is. Drank kun je uit automaat halen.

• 9Marlou13-09-2016

Super hotel met een hele goede service

Heel fijn hotel ligging om de hoek van metro drassanes. Verschillende bakkertjes binnen 5 minuten van het hotel erg fijn en niet duur. Zwembad klein maar het uitzicht maakt alles goed. Als ik terug ga naar barcelona kom ik zeker terug bij dit hotel.

• 10Marij Voermans11-08-2016

Voor herhaling vatbaar, geweldig!

Vriendelijk personeel. Prima kamer (kamer nummer: 1010) met mooi uitzicht over de stad. Heerlijk ontbijt, dit kun je bij mooi weer buiten nuttigen. Goede kwaliteit. Het enigste minpuntje was dat in de reisfolder het zwembad groter lijkt als in werkelijkheid. Maar verder "een tophotel" Zeker 4 * waard!

• 8aline26-06-2016

super hotel, is echt zoals het is afgebeeld

het hotel is goed bereikbaar met de metro. klein stukje lopen, vandaar kun je Barcelona echt verkennen. neem een meerdagen kaart, stukken goedkoper.

minder, de achterkant van het hotel grenst echt aan de hoogbouw erachter, ik vond het ook wel charmant eerlijk gezegd, maar kan me voorstellen dat mensen dat minder vinden.

ik was er met mijn 18 jarige dochter, je kan ontbijt bijboeken, maar om de hoek zit een super bakker, heerlijke capucino, croissants etc. voor heel weinig geld, verse jus d'orange. buiten kun je goed eten.

we hadden een driedaagse citytrip, heerlijk geshopt, gereisd, naar de zee geweest etc, het aquarium schijnt een aanrader te zijn, helaas hadden wij onvoldoende tijd.

Ik kom graag terug in dit hotel; super schoon en verzorgd. vanaf het dak met zwembad kijk je over Barcelona, gaudi kathedraal en de haven.

Met oudere kinderen

13 tips over Hotel Andante

• marjoleinstraten, 08-04-2014

Een kamer wat hoger gelegen. Afhankelijk van waar de kamer zich bevindt heb je een leuk uitzicht over de stad.

• Lenie, 25-06-2014

Bekijk de zonsondergang eens vanaf het dakterras van het hotel. Genieten!

• Joke, 20-03-2014

Neem de Hop on Hof off bus vlak bij het standbeeld van Columbus, je komt overal langs en kan dan b.v. 's middags iets bekijken en uitstappen.

3 vragen over Hotel Andante

• Larissa88, 23-09-2015

Hotel naar Camp Nou

Hoe ver is het om van het hotel bij het stadion te komen en wat is de beste manier om er te komen?

• Dennis, 07-01-2015

Reis

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe je het makkelijkst van de luchthaven het hotel kunt bereiken?

dennis199021, 20-01-2015

Dat kan zeker, Je gaat met de aerobus A2 naar Placa de Catalunya, vanaf daar pak je de metro naar Drassanes. Vanaf daar is nog 2 minuten lopen!

• Peter, 06-04-2014

Vliegveld

Wat is de beste manier om van het vliegveld tot hotel andante te komen

Tessa, 08-04-2014

Je kunt natuurlijk ook een taxi met zijn tweeen nemen. Ik geloof dat je dan ongeveer 30 euro kwijt bent.

peter, 08-04-2014

bedankt, we gaan voor het eerst een citytrip doen, wij wonen maar op een dorp, dus metro's en tram's kennen wij niet, dat word nog een hele puzzel.

Tessa, 08-04-2014

Wij gaan met onze 2 jongens en nemen dus een taxi vanaf het vliegveld, als je alleen met je partner bent kun je de aerobus vanaf het vliegveld nemen naar plaza catalunya en vanaf daar lopen of de metro pakken op plaza catalunya naar station drassanes.

Nicole, 21-05-2014

Met bus 46 naar Pl. Espanya en dan met de Metro L3(groene lijn) naar station Drassanes(3 haltes) Werkt Prima!

• RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt