Hotel Andante

Hotel Andante
8,7

13 tips over Hotel Andante

Joke, 20-3-2014
Neem de Hop on Hof off bus vlak bij het standbeeld van Columbus, je komt overal langs en kan dan b.v. 's middags iets bekijken en uitstappen.
H. Zeltenrijch, 28-9-2013
Wij waren hier tijdens het La Mercè Festival er zijn dan op deze dagen honderden festiviteiten met o.a. straatparades, vuurwerk e.d. Zeker een aanrader. Het vervoer in Barcelona kan je heel goed doen met de metro. Je koopt een 10 rittenkaart voor € 9,80 en elke rit kost een strip. Metrolijnen en helder en overzichtelijk en stations zijn rolstoelvriendelijk en bereikbaar d.m.v. een lift. Bezoek voetbalwedstrijd Barcelona,echter rolstoelplaatsen zijn niet al te best. Je kijkt tegen een rand.
Stefan, 28-8-2013
Mare Magnum, La Rambla, Parc Zoologic, Placa Reial, Bus Turistic

We hebben een aantal aanbieders voor Andante voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl