Hotel Andante

Hotel Andante
8,9

13 tips over Hotel Andante

Fam. Fijnenberg , 28-6-2015
Neem een waterkokertje mee, deze ontbrak op de kamer.
patricia_vanoord, 2-6-2015
Neem de kamer met Panoramic View op 10de etage!
Van roon , 6-5-2015
Tapas eten bij irati. Heerlijk, nadeel kan zijn dat je moet staan. Zit schuin achter het pand waar paraplu's op de gevel hangen.

We hebben een aantal aanbieders voor Andante voor je op een rij gezet:

ton_19, 19-4-2015

Fantastische fonteinen meerde keren per week gratis

Plasa Espagna

Geralda Holtkamp, 28-2-2015
Placa Reial is dicht bij het hotel, een heel gezellig plein waar je prima kunt eten.
dennis199021, 20-1-2015
Ga eten in Barcaloneta bij Taller de Tapas! Zeer sfeervol en lekker eten!

Familie Haasjes, 21-10-2014

Om de hoek bij hotel (plm 500m) Nou de la Rambla kun je fietsen huren bij nl- sprekende man. Fietsen in Barcelona is een leuke belevenis.

De lichtshow bij de magische fonteinen is een must see. Vanaf Andante 10 minuten lopen naar metro Parallel, dan groene lijn 3 naar Placa Espania .10 rittenkaart (kun je met meer pers. gebruiken) koop je bij receptie.

Goedkoop en lekker eten (ook tapas): Afrodita, Carrer d'En Carabassa 3.

Lenie, 25-6-2014
Bekijk de zonsondergang eens vanaf het dakterras van het hotel. Genieten!
Nicole, 21-5-2014

Koop je kaartjes voor bv. Sagrada Familia en Park Guell via Internet, dan hoef je niet in de rij te staan.

Een aanrader is om een dagje met de Hop On/Hop Off bus de stad te bekijken, er zijn twee routes en je kunt zo vaak in en uitstappen als je wilt. Koop een Hola BCN ov kaart via Internet, dan krijg je korting en deze kan je vanaf vliegveld direct gebruiken.

marjoleinstraten, 8-4-2014
Een kamer wat hoger gelegen. Afhankelijk van waar de kamer zich bevindt heb je een leuk uitzicht over de stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Andante voor je op een rij gezet: