3 vragen over Hotel Andante

• Larissa88, 23-09-2015

Hotel naar Camp Nou

Hoe ver is het om van het hotel bij het stadion te komen en wat is de beste manier om er te komen?

• Dennis, 07-01-2015

Reis

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe je het makkelijkst van de luchthaven het hotel kunt bereiken?

dennis199021, 20-01-2015

Dat kan zeker, Je gaat met de aerobus A2 naar Placa de Catalunya, vanaf daar pak je de metro naar Drassanes. Vanaf daar is nog 2 minuten lopen!

• Peter, 06-04-2014

Vliegveld

Wat is de beste manier om van het vliegveld tot hotel andante te komen

Tessa, 08-04-2014

Je kunt natuurlijk ook een taxi met zijn tweeen nemen. Ik geloof dat je dan ongeveer 30 euro kwijt bent.

peter, 08-04-2014

bedankt, we gaan voor het eerst een citytrip doen, wij wonen maar op een dorp, dus metro's en tram's kennen wij niet, dat word nog een hele puzzel.

Tessa, 08-04-2014

Wij gaan met onze 2 jongens en nemen dus een taxi vanaf het vliegveld, als je alleen met je partner bent kun je de aerobus vanaf het vliegveld nemen naar plaza catalunya en vanaf daar lopen of de metro pakken op plaza catalunya naar station drassanes.

Nicole, 21-05-2014

Met bus 46 naar Pl. Espanya en dan met de Metro L3(groene lijn) naar station Drassanes(3 haltes) Werkt Prima!