Hostel Agua Alegre

HostelWeer vandaag24°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Agua Alegre voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Agua Alegre in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

goed centraal gelegen, kamer basic

Dick, 3-3-2012

gunstige ligging, kamer basic. De beoordelingen die we gelezen hadden waren kritisch, maar onze kamer was schoon, lag aan de rustige achterkant van het pand, niets gemerkt van andere gasten. Een lekkende doucheslang werd prompt vervangen. Ontbreken van ontbijt wordt ruimschoots goedgemaakt door aanwezigheid van debakker om de hoek. 's Zomer zou het ontbreken van airco een probleem kunnen zijn, in februari mis je dat niet. Het warme water is wat krap voor 2 personen na elkaar douchen.

Agua Alegre kon er mee door.

anne, 27-5-2011

Hostel Agua Alegre is niet luxe maar kon er mee door want in een dure stad als Barcelona is een hostel in dit geval Agua Alegre nog enigszins betaalbaar en was voldoende voor ons.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Agua Alegre in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Agua Alegre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Agua Alegre scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.