Hotel Acta Splendid

8.1Fantastisch

33 reviews over Hotel Acta Splendid

• 9Rita28-08-2015

Perfect kleinschalig hotel

Zeer net hotel, in hartje Barcelona. Op 10 minuten lopen naar la Rambla/Place de Catalunya. Vriendelijke service, hele nette kamers en een goed ontbijt. Zeker een aanrader. Als ik dan een minpuntje mag noemen zijn het de gehorige kamers.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8jebro329-05-2012

geweldige ligging

ligging geweldig,vlakbij place de universitat/place de catalunya. niet ver lopen vanaf de bus.behoorlijk ontbijt. ca 250,- pp voor 5dgn/4 nachten.

Gereisd met partner in december 2011

• 8peeters_annick28-03-2012

Lekker ontbijt!

Een heel goed hotel. Vlakbij de metro, zeer centraal gelegen. Het personeel is bijzonder vriendelijk. De kamer was heel proper. Onze kamer keek uit op de koer van het hotel, daardoor was er wat gebrek aan frisse lucht. Het ontbijt was echt super! Elke dag vers gesneden fruit (ananas, meloen, sinaasappel en zelfs 1 keer aarbeien). Verse yoghurt, lekkere croissantjes. Spek en ei. Echt alles was er! Een klein minpuntje, de kamers hebben muren van karton! Je hoort er echt alles door.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Gerda18-12-2011

Prima

Prima hotel voor een stedentrip. Mooie schone kamer en een uitstekend onbijt. Was misschien wat gehorig, en de bedden op de 3e verdieping vrij hard, maar ja het is overal wat. Onze kamer was erg warm, kamer van vrienden van ons minder, dus of wij nu wat verkeerd hebben gedaan ?? Wie zal het zeggen. Maar alle voor en tegens afgewogen blijft het een prima hotel.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 7Jessica30-07-2011

Prima hotel voor een stedentrip.

Voor een stedentrip is dit hotel zeker aan te raden. De pluspunten zijn: Goede ligging, het hart van de stad is op loopafstand. Dichtbij de metro en bushaltes. Het strand is lopend ook goed te doen (+/- 2 km) Het ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreid. Gratis internet. De kamers zijn schoon maar wij hadden een zeer hard en oncomfortabel bed. In onderstaande beoordeling lezen wij dat de bedden zo goed waren maar op de derde verdieping waren de bedden echt heel hard. Nog een nadeel is dat het hotel zeer gehorig is.

Toch zijn er voldoende voordelen om dit hotel aan iemand aan te raden (wel oordoppen mee!!)

Tip: Heerlijke Tapas bar in de Gotic buurt: Sagardi

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Olivier Waldorf27-03-2011

Uitmuntend hotel

De ligging van het hotel is werkelijk voortreffelijk, de ondergrondse is nabijgelegen. Naburig vindt men een pittoresk zaakje, waar men foerage kan aanschaffen. Het ontbijt is onberispelijk en zeer uitgebreid, diverse gerechten uit verscheidene continenten. Het bed was kostelijk. Het personeel was uiterst hoffelijk en voorkomend, kamers waren volstrekt proper. Daarenboven was er een eigentijdse computer die men als gast kosteloos kan benutten. Barcelona is een amusante en vermakelijke wereldstad!

Gereisd met vrienden in april 2009

• 8IH25-03-2011

Goed hotel met prima ligging voor city trip!

Het hotel is ideaal voor een city trip! Vanaf de luchthaven is het hotel goed bereikbaar met de aerobus (euro 5,80 pp.) uitstappen op Universitat. vanaf daar is het nog een klein stukje lopen. Ons hotelkamer was schoon en ruimte genoeg. Het ontbijt (euro8) is prima. Van alles wat, broodjes met beleg, fruit, yoghurt, taartjes en andere zoetigheid.

Wat erg leuk is een 2,5 uur durende fietstour.

Hotel Acta Splendid is een goed hotel en Barcelona een super stad!

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 9TwVe30-11-2010

Uitstekende locatie

Prima service. Mooie kamers. Fijn ontbijt. Excellente locatie voor een paar daagjes Barcelona

Gereisd met vrienden in november 2010

• 9Fred Portier02-09-2010

Perfect schoon hotel met een uitsteken ontbijt

Dit is een uitstekend Hotel. Je kan dit alleen boeken als logies of logies met ontbijt. Ik zou zeker het ontbijt er bij doen want dat is een feest. Scrambled eggs, bacon, worstjes, verschillende soorten brood, ver fruit etc etc. De ligging is ook goed, 10 min lopen naar Place Catalunya. Hotel is erg schoon, kamers worden goed schoongemaakt. Enket minput is dat sommige van de receptionisten niet erg vriendelijk overkomen maar als je een vraag hebt, wordt je altijd goed geholpen. Een hotel waar wij zeker terugkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 7Marjolein17-01-2010

prima ligging en hotel

de vriendelijkheod van personeel viel tegen. Verder goed gelegen, prima bedden, lekker ontbijt. Dus zeker aanrader voor mensen die willen genieten van een paar dagen Barcelona

Gereisd met partner in januari 2010

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats