Hotel Acta Mimic

Hotel Acta Mimic

3 tips over Hotel Acta Mimic

Wilma, 15-5-2015

Ontbijten hebben we er niet gedaan. Er zijn voldoende lunch/ontbijt caféetjes in de buurt waar je voor € 6 - € 10 kunt ontbijten. Dakterras is fijn om nog even bij te kletsen, uit te rusten. Open tot 24.00 u.

In het hotel kun je ook tickets voor Camp Nou en Sagrada familia e.d. kopen. Prijzen in hotel liggen aanmerkelijk lager dan online in NL.

Lars en Amanda, 11-4-2015

Huur een fiets! Budgetbikes zit vlakbij het hotel en heeft leuke prijzen! Fietsen waren prima. (rechtsaf,daarna aan het einde van de straat nogmaals rechts en bij de metro weer rechts)

Orio, restaurant met allerlei hapjes voor €1,95 per stuk.(zijstraat van de Ramblas)

Meson barceloneta, pas gerenoveerd met zeer goed eten met een leuke prijs (Bijv. Menu voor €15). Ook heel vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt. (Bij het begin van de trappen op de boulevard de straat oversteken)

Eveline De Smet, 18-8-2014
If you do decide to go to this hotel bring cheap and ugly clothes!

We hebben een aantal aanbieders voor Acta Mimic voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra