Hotel Acta Mimic

33 reviews over Hotel Acta Mimic in het Nederlands

Prima hotel vlakbij centrum

Lia
7-2-2018

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en metro en het centrum (Ramblas) op loopafstand.

Kamer iets aan de kleine kant maar prima voor een paar dagen

Ligging vlakbij de rambla. Personeel is super zeker selena is erg behulpzaam. Ontbijt is heerlijk ruim voldoende . Kamer wat klein maar erg schoon met heerlijke grote badhanddoeken en een stortdouche. Donkere gangen met rode licht erg grappig. Gaan zeker nog eens terug

Lovely hotel in an amazing city!

Nelette
12-1-2017

Bijzonder leuke en nette kamer en een enorm dakterras met zonnebedden. Vlakbij de Rambla en metrostation. Vriendelijke mensen en prima ontbijt. Echt een aanrader!

Nooit meer

Fiona
21-8-2016

Niets wat k prettig vond, zaten eerst in ACTA BCN 40 en in vergelijking hiermee vond ik Mimic een vervelend hotel. Hal helemaal zwart met amper (rood) licht. Ruime kamer, alles onhandig opgezet. Totaal geen plek om spullen op te bergen. Geen balkon. Airco werkt te hard of niet, niets tussenin. Ontbijt 12,50 p.p.p.d. Dus in de buurt gaan eten. Personeel wel aardig.

Modern hotel

vera guijt
20-7-2015

Acta mimic is een fantastisch hotel vlak bij de Rambla. Het was ongeveer 5 minuten lopen naar de rambla en de metro zit er ook dichtbij. Mooie moderne kamers met goede airco! Personeel is ontzettend aardig en klantvriendelijk. Ze kwamen met allemaal tips om te doen in Barcelona. Het ontbijt was gewoon goed! Het enige nadeel wat wij ondervonden is dat de kamers een tikkeltje gehorig zijn. Dus wanneer je luide buren hebt net als ons is dat vervelend.

Super stadshotel

samantha
5-7-2015

Wij hebben enorm genoten de 4 dagen dat wij in Barcelona waren. Schoon hotel en voor stadsbegrippen best groot. 5 min lopen bij de rambla vandaan. Heb me geen seconde onveilig gevoeld. Onbijt is prima!

Niet meer

C.M. De jong van Tunen
17-5-2015

Kleine kamers.

Voor slechtziende mensen is de donkere gang niet prettig.

Toeslag van 100% voor alleen gebruik van een twee persoonskamer is teveel van het goede!

Fijn hotel, ideale ligging

Wilma
15-5-2015

Hotel Acta Mimic is een fijn hotel, ideale ligging t.o.v. haven, Ramblas, Plaza Catalunya etc.

Het hotel is een verbouwd theater.

Schoon, netjes, vriendelijk personeel. Spreekt goed Engels.

Top hotel

Lars en Amanda
11-4-2015

Zeer goed hotel voor een stedentrip! Lichte kamer met een prima bed, iedere dag schone handdoeken en een heerlijke douche! Dakterras is een leuke extra, ontbijt was prima en werd op tijd aangevuld. Vers fruit, stokbrood, cornflakes, ruime keuze aan beleg, zoetigheden en eieren, bacon, tomaat.

Ligging is 5 minuten van de Ramblas dus geen geluidsoverlast.

Het hotel heeft 24/7 een receptioniste die de deur voor je opent en het personeel is vriendelijk, geeft tips en uitleg en spreken prima Engels.

Fijn hotel!

Nieky
22-12-2014

Prettig hotel met een goede ligging tussen de Ramblas en het strand. Een rustige ligging en hierdoor 's nachts geen geluidsoverlast wat je op de Ramblas wel zou hebben. Volgende keer weer Acta Mimic!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acta Mimic in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acta Mimic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.