Hotel Acta BCN 40

8,6

92 reviews over Hotel Acta BCN 40 in het Nederlands

Heerlijk hotel! Liefde voor barca ♥️

Gui&ja, 12-4-2018

Heerlijk hotel op een goede locatie met veel leuke zaakjes in de buurt. Wij hebben de hele week fietsen gehuurd, dat was echt onwijs goed te doen:) alles gezien en een hoop beleefd. Hotel was heerlijk schoon en de mensen erg aardig! Ontbijt was ook echt top, je mag de hele dag koffie/thee halen. En na het moment van uitchecken, als je nog lekker de hele dag op pad bent geweest of naar het strand, mag je ook gebruik maken van een fijne kleedruimte met douche, wc, kaptafel dit is op dezelfde verdieping als de kluisjes voor je koffers. Echt top geregeld.

We hadden een fantastisch verblijf!

C. Verlinden, 17-1-2018

Goed: Vriendelijk personeel.

Goede ligging (dichtbij Ramblas)

Hygiëne uitstekend! Het ruikt overal schoon in het hotel.

Minder goed: Voorkant hotel erg gehorig (aan de overkant is een bar gevestigd)

Goed hotel !

ISP, 19-11-2017

Een goed hotel. Kamer was goed schoon, het rook er lekker fris. Goed bed. Goed ontbijtbuffet voor ons. Koffie en thee mag de hele dag door gehaald worden. Een min puntje vond ik dat het erg gehorig nachts is in de straat. Wij sliepen aan de voorzijde. Niet zo lekker geslapen. Receptie medewerker was erg behulpzaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Acta BCN 40 voor je op een rij gezet:

Prima hotel, wel erg gehorig.

Joline, 26-10-2017

Vraag om een kamer aan de achterkant vasn het hotel! Wij hadden een kamer aan de voorkant, aan een drukke straat. Ook 's nachts was er veel lawaai. Verder prima hotel: heerlijke bedden, lekker ontbijt, wel kleine doucheruimte. Eenvoudig, maar erg netjes. 10 minuten lopen naar de Rambla. Dichtbij metro.

Goed hotel

Masja, 20-7-2017

Voor een 2 sterren hotel prima, dichtbij de ramblas en makkelijk bereikbaar met de metro of de bus. De bedden lagen goed en het hotel heeft vriendelijk personeel die je zeker willen helpen met vragen etc. Het ontbijt is wat kleinschalig, maar voor de grootte van het hotel hoef je ook niet meer te verwachten.

Super hotel

Daan, 17-6-2017

Hotel is 2 sterren maar verdient er eigenlijk 4!

Goed gelegen hotel met alles op loopafstand

Marianne, 24-3-2017

Het is een klein schoon hotel

Op loopafstand van bussen en metro

De grote straat de Ramblas op loopafstand

Beetje gehorige kamers en geen koelkast op de kamer

Wel goede bedden en overal WiFi

Geweldig!!

Fiona, 21-8-2016

Enige minpunt: bed is hard, had er beurze plekken op mijn heupen van. PLUS: locatie, superaardig personeel, superschoon/netjes, veel opruimplek, perfecte airco, goede wifi, balkon, ik zou zonder na te denken weer teruggaan. Acta Mimic vond ik een verschrikking!! Die had 3 sterren maar ik vond t eerder andersom!!

Heel fijn hotel!

Louise, 16-5-2016

Vriendelijk personeel, zeer servicegericht, schone en ruime kamer, goed ontbijt, centraal gelegen. De service van het hotel was super, konden vroeg inchecken, boarding passes werden gratis uitgeprint, koffie, thee en chocolademelk kon je de hele dag gratis pakken. We vlogen pas laat terug, maar konden onze koffer goed kwijt in een kluis. Verder kon je zelfs gebruik maken van een badkamer om nog op te frissen of te douchen, alles echt heel netjes geregeld. Dit hotel zouden we zeker weer boeken bij een bezoek naar Barcelona!

geweldig Hotel

Jan Mollen Nederland, 7-2-2016

Het Hotel is perfect, heel dicht bij het centrum en La Rambla . metro en bus stations op 5 minuten lopen. het personeel is geweldig vriendelijk en behulpzaam en bereid al je vragen te beantwoorden. nette kamers en alles toegangkelijk voor rolstoel gebruikers

goed bereikbaar vanaf the airport met de airport bus . de bus is 35 euro goedkoper dan een taxi

We hebben een aantal aanbieders voor Acta BCN 40 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acta BCN 40 in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acta BCN 40 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Acta BCN 40 scoort een 8.55 uit 10 op basis van 92 reviews.