Hotel Ac Sants

Hotel Ac Sants

We hebben een aantal aanbieders voor Ac Sants voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel Ac Sants in het Nederlands

super mooi hotel

frans en jolanda
24-9-2011

prachtig design hotel , bij centraal station Barcelona [ Estacion sants ], ook hier met de metro in 3 minuten in hartje Barcelona [ M ], ontbijten kan je beter op het station ,[ vele ontbijt mogelijkheden ] in het hotel kost het 17,50 euro p.p!!!!!

zouden weer voor dit hotel kiezen als we naar barcelona gaan! **** sterren!!!

Heel goed hotel

Mathijs
2-11-2010

Geweldig hotel gratis internet,roomservice,minibar,parkeergarage enz. lig 50 meter af van metro station.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ac Sants in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ac Sants zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ac Sants scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.