Hotel AC Diplomatic

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor AC Diplomatic voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel AC Diplomatic in het Nederlands

2008

Goed hotel, alles goed bereikbaar, zowel bus als winkels enz.loopafstand.

Ontbijt goed (maar erg prijzig)

Kamers goed.

Gereisd met partner in mei 2008
2006

Goed 4 sterren hotel; Mooie fitness ruimte, mooie en hygienische sauna en geinig zwembadje (voor 211 kamers prima!). Het ontbijt is gevarieerd en goed, en ook het eten wat men s'avonds aanbied is erg goed. De zakenreizigers onder ons kunnen gebruik maken van goede zalen en ook de aanwezigheid van draadloos internet via de aan de balie verkrijgbare kraskaarten is een zakelijk pluspunt. Op loopafstand is er een metro-station, diverse zeer goede restaurants en het centrum. Aanrader voor zakenreizigers, aanrader voor stedentrip.

Gereisd anders in december 2006

Hier vanwege zakelijk bezoek 2 nachten verbleven. Zeer schoon en net hotel. Modern en design interieur in een oud pand. Goede service en een lekker restaurant. Kortom: een aanrader, zeker vanwege de ligging (vlakbij Placa Catalunya en de Ramblas).

Gereisd anders in maart 2006

We hebben een aantal aanbieders voor AC Diplomatic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AC Diplomatic in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AC Diplomatic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.