Hotel Abba Rambla

Hotel Abba Rambla
8,2

4 tips over Hotel Abba Rambla

m goossen, 4-7-2014
Placa Reial is sfeervolste plein. Hop of hop on bussen van 08.30 tot 20.30 uur, beginpunt is placa Catalunya, ticket te koop op Rambla, kortingsboekje inbegrepen. Show van Font Màgica is van donderdag / zondagavond van 21.00 / 23.00 uur te zien.Gemakkelijk te bereiken met de licht groene route L3 van de metro, halte Espanya. Halte Liceu op de Rambla. Online tickets kopen voor Sagrada familia scheelt je lange wachttijd voor de kassa. Cathedral Gothic quarter enkel met schouders en knieën bedekt.
A.A.Kappert, 14-10-2012
Neem de barcelona bus voor twee dagen, neem de blauwe en rode route ( kost ca € 30, p.p, je kunt zelf bepalen waar er een poosje uit gaat en later weer in stapt ( hop off Hop on Bus) en je ziet het meeste van barcelona, verder loop lekker door de oude stadt en geniet ervan. ps. bekijk een paar werken van gaudi, cassa batllo, cassa la pedra, sagrada familia, parc Guell, en voor de voetbal liefhebbers neem een kijkje in het stadion van barcelona camp nou erg de moeite waard.
mirelle tiggelman, 6-8-2012

Alles wat de stad heeft is geweldig!!!!

Zijn er voor de derde keer geweest en ga er zeker nog heel vaak naar toe...

We hebben een aantal aanbieders voor Abba Rambla voor je op een rij gezet:

Anja, 30-10-2011
In Barcelona is een museumkaart te koop voor 25 euro, deze geeft toegang tot 7 musea. Groot voordeel is dat je niet in de rij hoeft te staan voor de kaartverkoop. (o.a.Picassomuseum, Casa Mila, Miro fundacion, museum voor moderne kunst)

We hebben een aantal aanbieders voor Abba Rambla voor je op een rij gezet: