Hotel Abba Rambla

63 reviews over Hotel Abba Rambla in het Nederlands

Hygiene/ ligging

Lisa
31-7-2017

Super ligging van het hotel met een korte afstand naar het strand ! Ook de kamers waren zeer schoon.

Abba Rambla Hotel, Direktor, 4-8-2017

abba Rambla hotel ***

Goed hotel

Jules
26-10-2016

Hotel is schoon en vriendelijk personeel. Ontbijt goed. In hotel is verder helemaal niets te doen.

Ligt redelijk centraal voor drukkere stadsdeel en metrostations.

Ontbijtzaal is erg klein met veelel hoge bartafels.

Net hotel in levendige omgeving

Joost
14-7-2014

Het Abba Rambla hotel is een net hotel aan een levendig plein de Rabla del Raval. Vanaf het hotel loop je binnen een paar minuten naar de gezellige hoofdstraat de Ramblas, waar overigens ook het dichtsbijzijnde metrostation Liceu te vinden is. De kamers van het hotel zijn erg netjes. Het personeel spreekt niet erg goed Engels, waardoor ze ook niet zo snel een praatje met je zullen maken. Het ontbijt is prima. Al met al een heerlijke midweek in Barcelona gehad en dit hotel is zeker een aanrader!

Vakanties.nl

Leuk hotel, goed voor stedentrip

Jos
10-7-2014

Hotel ligt op een 10 minuten lopen van de Ramblas.

De haven is op ca 20 minuten lopen, kamers zijn goed en wij hadden met een ontbijbuffet. Buffet is goed en voldoende.

service is perfekt bij vragen over de stad af andere bezigheden

Zeer goed hotel

m goossen
4-7-2014

Vriendelijk en behulpzaam personeel. ruime kamers, heerlijke ruime bedden, airco, badkamer met bad, kluis, goed ontbijtbuffet, gelegen aan gezellig en mooi plein ”Rambla del raval ”,10 min. lopen naar de Rambla..Hop of hop on pakket te koop met korting in het hotel.

aangenaam verblijven in dit hotel

monique sabbe
21-9-2013

ruime kamer en mooie grote badkamer,kraaknet,goed ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel; Dichtbij de ramblas .

Eenvoudig, goed hotel met goede ligging.

G. Quint
10-9-2013

Het is een eenvoudig, net hotel met prima ligging. Het personeel is behulpzaam als je erom vraagt. Niet overdreven vriendelijk. Ontbijt beperkte keuze maar prima en voldoende. Wat meer zitplaatsen bij ontbijt zou geen overbodige luxe zijn. Cafe El Jardin, in de binnenplaats van een oud ziekenhuis in de straat vd Rambla naar het hotel ('l Hospital) is inderdaad een aanrader!! Grill restaurant tegenover het hotel daarin tegen een afrader!!

Kortom, prima hotel, ik geef het een 7.

Fijn Hotel, gunstige ligging

Jos
16-10-2012

Abba Rabla Hotel is een goed hotel en een gunstig startpunt voor alle mogelijke trips in Barcelona. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goed verzorgde kamers en een goed ontbijt. Kortom: voor deze prijs een zeer goede keus.

De stad van Gaudi.

A.A.Kappert
14-10-2012

leuk hotel, wij hadden kamer met uitzicht op het plein,de wijk el raval is een oude wijk van barcelona waar zich veelal mensen uit india /pakistan hebben gevestigd. Via enkel straten loop je zo naar de ramblas of het plein van Catalunya. Een leuk punt om vanuit hier de stad te verkennen.

s,avonds kon je op het plein rambla del raval voor weinig geld goed eten, beter als langs de ramblas. mijd s,avonds de donkere steegjes. wij hebben ons hier niet onveilig gevoeld maar het blijft altijd opassen. Tip. neem niet te veel geld mee, en draagt het zorgvuldig bij je. dit geldt trouwens voor elke grote stad.

geweldig hotel

marianne hack
24-9-2012

zeer goed hotel, centraal gelegen ,zeer goed ontbijt,zeer vriendelijk

personeel en heel keurig verzorg allemaal.leuk plein tegenover het hotel

waar je heerlijk kunt vertoeven.Prima dagen gehad in Barcelona

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abba Rambla in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abba Rambla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.