Appartement 4 bedroom apartments

AppartementWeer vandaag30°23°
Appartement 4 bedroom apartments
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor 4 bedroom apartments voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement 4 bedroom apartments in het Nederlands

zeer goed

ignace beuckelaere
17-1-2016

prachtige stad, enorm veel te zien. Alles makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.

Hebben dit gecombineerd met een avondje Barca in een woord prachtig voetballiefhebber of niet. Ons appartement lag op een honderd-tal meter van de Ramblas

De ligging in Eixample was ideaal

Mathijs
25-6-2012

Het appartement was heel schoon en de keuken was voorzien van een magnetron, een vaatwasmachien en er was ook een broodrooster en een haardroger (fohn) er is ook een kleine lift aanwezig , voor de bagage event. ook voor personen

Goeie plek, slecht appartement

naam naam
24-10-2011

slechte service, rails met gordijnen kwamen naar beneden, geen licht in de keuken werd ook niets aangedaan

leuke plek met mooi strand

naam naam
30-9-2011

Helaas verkeerde appartement gekregen.Vooraf checken welk nummer van het appartement wordt toegewezen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement 4 bedroom apartments in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement 4 bedroom apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement 4 bedroom apartments scoort een 8.43 uit 10 op basis van 4 reviews.