Hotel Miramar ***

Hotel Miramar ***

Hotel Miramar

4 reviews over Hotel Miramar in het Nederlands

Heerlijk hotel op een fantastische locatie

Sylvia, 6-8-2016

Hotel direct aan de boulevard en het strand van Badalona. Op loopafstand van het gezellige centrum.

Daar is ook het treinstation waarmee je in circa 20 minuten in hartje Barcelona bent.

Het strand is via een looptunnel onder het spoor te bereiken.

De trein hoor je wel maar hadden we geen last van.

Wij hadden een kamer met balkon en uitzicht op zee op de 4e verdieping. Een extra bed erbij omdat we met zijn drieen waren. Alles keurig schoon, receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. De auto konden we tegen betaling parkeren in de garage van het hotel.

Als je naar het strand wilt krijg je gratis een badlaken en parasol mee.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Een aanrader!

Prachtige locatie

Jeroen, 17-7-2015

Geweldige vakantie gehad, mede dankzij het vriendelijke personeel van het hotel

reeds meer dan 15 jaar !

waslander, 4-2-2013

wij komen al meer dan 15 jaar in dit Hotel en hebben alleen maar lof !

Het ligt direct aan zee ,leuke restaurantjes en perfecte verbindingen naar Barcelona (binnen 20 minuten in het centrum per trein/metro) Badalona ademt nog een Spaanse sfeer met de mooie boulevard,waar je meestal allen spanjaarden tegenkomt !

Leuk hotel

BM, 6-7-2010

Het hotel ligt vlakbij de zee en is ideaal gelegen voor wie Barcelona wil bezoeken en het 's avonds wat rustiger aan wil doen. Het hotel ligt op 5 minuten wandelen van het station en vandaar ben je op 15 minuten op de Plaza de Catalunya, hartje Barcelona.

Wij hadden een kamer met balkon met zicht op zee. Zeer comfortabele kamer.Badkamer voorzien van al het nodige. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Tijdens de week is het restaurant open. Je kan er behoorlijk eten tegen een spotprijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Miramar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miramar in Badalona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miramar scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: