We hebben een aantal aanbieders voor Badalona voor je op een rij gezet:

Reviews over Badalona

Geweldig

frans Bauer
    28-3-2019

Badalona is een voorstad van Barcelona, er is een prachtige boulevard met restaurants en terrassen, er hangt een gemoedelijke sfeer, vriendelijke mensen. De prijzen voor eten en drinken zijn hier voordelig.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Suburb van Barcelona

Ralph
    19-6-2009

Badalona is duidelijk een suburb van Barcelona, je vindt hier met name woningbouw. Verder is er voor toeristen vrij weinig te doen of te zien, behalve het strand dan. Wel vinden hier vaak festiviteiten en concerten plaats.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Badalona scoort een 6,8 uit 10, op basis van 2 reviews