Hotel Montsià

Hotel Montsià
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Montsià voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Montsià in het Nederlands

Leuk hotel op de verkeerde plek!

Laurens Verduyn
21-7-2010

Wij hebben hier 1 nacht geslapen toen we onderweg waren naar onze acomodatie in Spanje. Ik kan u aanraden hier maximaal 3 a 4 dagen heen te gaan. Het is namelijk in een drukke stad (merk je niks van in je kamer,behalve uitzicht) en er is geen keuken/koelkast voor bijvoorbeeld je drinken en eten die je mee heb genomen voor onderweg. Het personeel is SUPER aardig en regelt alles voor je en ze kunnen Engels. De prijs was voor ons 109 euro inclusief eten in de ochtend (aanteraden) en 2 kamers (we waren met z`n vieren maar ze hadden alleen 2 persoonskamers).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montsià in Amposta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montsià zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.