Camping Torre de la Morastersterster

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Torre de la Mora (Altafulla) is een camping waar verschillende nationaliteiten komen. Het is een camping vlakbij het strand, maar er is ook een groot zwembad. De animatie doet overdag leuke dingen met de kinderen en in de avond zijn er shows. Ook jongeren zoeken elkaar op de camping op. Ga zeker eens naar het mooie centrum van Altafulla.

107 reviews over Camping Torre de la Mora

• 2019
    8Raymond20-08-2019

Voor herhaling vatbaar!!

Prachtig mooi aangelegde Camping, met prima plaatsen voor de caravan. Niet allemaal even groot, maar groot genoeg voor onze "grote" (755cm) caravan, + voortent en pup-tent. Ook dan kun je nog ruim buiten zitten. De auto parkeerden we langs de weg. Toiletten waren redelijk. Deze zijn al eens opgeknapt, maar lopen achter bij de rest van de camping. Ze worden redelijk schoon gehouden. Voor ons waren de toiletten aanvaardbaar. Prima supermarkt voor de kleine dingetjes, met de hele dag vers brood. mooi en ruim zwembad en prachtig zandstrand. Voor ons zeker nog een keer voor herhaling vatbaar.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Vakantie20-08-2019

Voor herhalingvatbaar!

Geweldige camping. Alles aanwezig. Gelijk aan het strand. Wandelroute. Zwembad lijkt op het resort. Eten bij restaurant viel tegen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8H&H ten Caat15-08-2019

geweldig :-)

Prachtige camping, mooie plekken met prachtige vergezichten. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel: ze hebben onze vakantie gered nadat bleek dat de koelkast verhuur nog niet open was. wij komen volgend jaar zeker terug

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Fam. Noppers10-08-2019

Mooie camping, maar voor ons blijft het bij 1 keer

Mooi aangelegde camping waar ook alle voorzieningen aanwezig waren. De camping ligt direct aan het strand en het zwembad was nog geen 5 minuten lopen. Inrichting was netjes, toiletten en douches waren schoon en voor wat algemene boodschappen kun je goed bij de winkel terecht. Grotere supermarkten zijn er op korte afstand van de camping.

Waar wij minder enthousiast over waren: wij zaten in een 4-6 persoons chalet, met 4 personen, en dat was krap. Ook het terras. Verder behoorlijk gedateerd en sober ingericht, keukentje stelde niet zoveel voor, terwijl de badkamer (douche + toilet) wat stonk. Hoewel je het grootste deel van de dag buiten verblijft, mag je voor wat wij betaald hebben wel wat meer verwachten, vinden wij. Zwemmen met een band o.i.d. was in het zwembad niet toegestaan en er was geen glijbaan voor de kinderen, ook een minpuntje.

Al met al: mooie camping, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Raaijmakers23-07-2019

Geweldige vakantie

Super mooie, knusse camping. Direct aan het prachtige zandstrand van La Mora. We hadden een mobile home met zeezicht, adembenemend uitzicht, en slapen op het ritme van de golven (heerlijk). Subliem was de handdoek en beddengoed service. Prachtig zwembad, met onzichtbaar toezicht, goed restaurant, mooie kaart. Wat beperkte camping winkel. Enig iets minder puntje is het wat norsere personeel wat bij de entree staat en op golf karretjes rondrijdt. Een Hola of glimlach kostte moeite. Maar ach, dat werd ruimschoots gecompenseerd door al het moois.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Jolanda10-08-2018

Voor herhaling vatbaar!

Camping Torra de la Mora is een goed verzorgde en overzichtelijke camping. Wij zaten in een prima stacaravan, vlakbij het zwembad en het strand. Het zwembad is eenvoudig, maar fijn. Het strand is heerlijk. Er is een goede mix van nationaliteiten. Iedere avond is er een show, maar dit is op de camping niet te horen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Anoniem07-08-2018

Heerlijk genoten, aanrader!

Wij komen hier voor de vierde keer, heerlijke camping alleen de plekken 14 t/m 20 aan het strand hebben last van de hangjongeren. Het is alle keren genieten, en alles is dicht bij, het personeel is vriendelijk en maakt grapjes, allen in de winkel zijn ze iets minder enthousiast. Alles in de winkel is vers, maar na 4 keer hebben we het ook wel gezien.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Nathalie05-08-2018

Camping met prachtig uitzicht!

Supervakantie gehad; wij hadden een mobilehome gehuurd met waanzinnig uitzicht over zee. De camping verhuurt verschillende accomodaties maar het grootste gedeelte wordt gecampeerd, erg leuk. Vele nationaliteiten; Fransen, Duitsers, Spanjaarden en een pluk Nederlanders. Het zwembad is top, restaurant is betaalbaar en lekker en het personeel is vriendelijk. Een nadeel; ondanks forse huurprijs stacaravan zijn er maar 2 slaapkamers waardoor 1 persoon op een plastic bank in de woonkamer moest slapen.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6fam. Berghuis25-06-2018

Nooit meer

De camping ligt erg mooi als je van het strand houdt. Het sanitair werd goed schoongehouden. De ontvangst was vriendelijk. Hebben alles gedaan om het ons naar de zin te maken maar dat lukte niet. De caravan plaats was te klein voor onze caravan + auto. We stonden op nog geen meter van onze buren, gescheiden door een dun heggetje. Om de plek te bereiken moesten we een drempel over die voor de mover een moeilijk te nemen horde was. Men heeft ons een andere plaats toegewezen maar die waren nog veel kleiner dan degene waar we stonden.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Brenda26-05-2018

Super vakantie gehad!

Eind mei in een Mobil Home verbleven op camping Torre de la Mora. Via touroperator geboekt en extra betaald voor een plaats dichtbij het strand. Bij aankomst bleek dit niet zo gereserveerd te zijn maar zijn we netjes geholpen door het personeel! Niet aan het strand, maar wel dichterbij... Mobil home (35) was netjes en goed schoon! Leuke veranda met zonnescherm. Keuken inrichting en gerei is minimaal, dit vonden wij wel erg jammer! Zo misten wij een maatbeker, schilmesje, garde en (koeken)pannen die niet continue aanbranden. Koffiezetapparaat is een miniatuur uitvoering. De mobil home beschikt over een lekkere douche maar de warme thermostaatkraan viel wel op i.v.m. kleine kinderen. Bedden liggen lekker. Camping beschikt over een supermarktje. Mooi strand bij de camping waar je leuk over de rotsen kan lopen/klimmen. Mooi zwembad met veel ligbedden. Gedurende ons verblijf waren er vele nationaliteiten die verbleven op de camping!

Gereisd met partner in mei 2018

8 tips over Camping Torre de la Mora

• Suzanne, 03-08-2013

Het strandtentje "Enjoy" aan het strandje was een leuk iets om in de namiddag iets kleins te eten en te drinken. We zijn 2 avonden naar torredembara geweest, dit is een dorpje , wat nog niet ontdekt is door de toeristen , maar wel bevoorrecht is met leuke winkeltjes en een leuk pleintje. Torredembara ligt 4 kilometer van de camping af. Je moet er met de auto naat toe gaan ( gratis parkeerplaatsen)

• Sylvia, 22-12-2012

Geweldige camping om met kleine kinderen te genieten van het mooie strand

• Guy Van den Eynden, 14-12-2008

camping Torre de la mora is niet in Altafulla, maar wel op het grondgebied van Tarragona, en de buitenwijk is La Mora

27 vragen over Camping Torre de la Mora

• Ronald. , 10-06-2019

Elektriciteit

Weet iemand hoeveel Ampère de stroom aansluiting is?

Wim, 14-06-2019

Volgens de ANWB 6 Ampere: https://www.anwbcamping.nl/spanje/catalonie/camping-torre-de-la-mora In onze tent voldoende voor tablet, vier telefoons, JBL, koelkast en electrische bbq etc.

• Inge, 12-11-2018

Boeken

Wie kan mij vertellen vanaf wanneer je kan boeken met een eigen caravan? We hebben al n mail gestuurd maar krijgen geen reactie.

• Kelly, 04-01-2017

auto bij de tent ???

Wij vragen ons af of onze auto bij de tent mag/kan staan ? Kan dit nergens vinden.. bedankt

Fam. Splinter, 17-01-2018

Jawel, bijna overal staan auto's bij de kampeerplekken of langs de paden.

W. Splinter, 17-01-2018

Ja, dat kan. Vrijwel overal stonden de auto's naast de tenten. Ook langs de paden.

Camping Torre de la Mora info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Warme douchesAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Vissen